Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Ca altså, forventer ikke at noen tar en fullstendig oppregning.. I kjøleskapet har jeg: 2L skummet kulturmelk 1L laktosefri lettmelk 0,75L kremfløte 4 egg 2 heineken 1 flaske ketchup 1 flaske søt pølsesennep 1 glass vanlig sennep 1 flaske sitronsaft 1 tranflaske 1 flaske balsamicoeddik 1 flaske rapsolje 1 flaske risvineddik 1 flaske wostershiresaus 1 nesten oppspist brunost 2 småbiter jarlsberg 1 stykke parmesan 3 beger smøreost/kremost 1 tube majones 1 ring vossakorv 1 kg kransekakemasse 1 pk karbonadedeig 2 fruktkaker 1 kg poteter 2 løk 3 paprika 1 eple 5 klementiner 1 kg gulrøtter 1 flaske grillolje 2 flasker grillsaus 1 halvfullt glass tacosaus 1 glass blåbærsylte 1 glass tyttebærsylte I fryseren: 2 pk svinekjøttdeig 1 pk karbonadedeig 800g hjotekjøttdeig 400g stekte biter av hjortekjøtt (til sosekjøtt) Noen brunostskalker Amerikansk grønnsakblanding Lapskausblanding Wokgrønnsaker Findus fiskegrateng Findus panert torsk 2 laksefileter 3 torskefileter 2 hvitløksbaguetter 1/2 oppskåret brød I tørrmatskapet: 2 pakker tacolefser 2 glass tacosaus 5 pakker tacokrydder 3-4 poser torosuppe 5 poser torosaus Noen toro gryteretter Spaghetti Ris Couscous Buljongterninger (hønse- og oksebuljong) Makrell i tomat Hvetemel Sammalt rug Havrekli Havremel Sukker Melis Sirup Honning Bakepulver Vaniljesukker Kakao Maizenna Potetmel Makaroni Kokesjokolade Knekkebrød Kavringer Fiberrik 20 krydderglass og -poser Diverse hermetikk Tenker jeg kanskje burde lage meg en skikkelig liste, slik at jeg kan begynne å bruke herligheten, det må da være mat for en måned her...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 Orker ikke lage så lang liste som du har gjort, men det jeg MÅ ha hjemme er: egg melk mel, fine og grove poteter ris spagetti gulrot og brokkoli frokostblanding knekkebrød Det er basis varer jeg må ha hjemme. Har masse andre ting i skapet også, men er ikke så flink som deg til å gå å sjekke.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Åh, jeg gidder heller ikke lage en så lang liste, men vi har så vi klarer oss ganske lenge om det skulle bli krise Har et lager med tørrvarer som knekkebrød, posesupper, gryteretter, sekker med ris osv. En del hermetikk, alt fra lapskaus til mais. Mel, sukker, tørrgjær, bakevarer osv har vi en del av. Kjøleskapet har alltid et lite lager ost, yoghurt, melk, leverpostei, syltetøy o.l. Har alltid et stort fat frukt og en del grønnsaker. Kjøper poteter i sekker rett fra bonden om høsten så vi har godt med poteter og gulrøtter. Frysa er stappende full, handler alltid masse når det er tilbud på Findus fisk, kyllingfileter, koteletter osv. Har også mye frosne grønnsaker, fiskesupper, brød, polarbrød osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå