Gå til innhold

Frejkas pute

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg lurer på om det er noen her inne som har vært borti å måtte bruke det på sitt barn.

Sliter noget med å få plass til henne i barne setet på bilen...hvilket bruker du/dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min datter på litt over 3 mnd bruker (den helvettes....)frejkasputen. Vi har Akta Graco trilogic 0-13 kg. Vi har i tillegg dunpose i stolen, og den passer akkurat nå. Vi skal på kontroll om 14 dager, og krysser tær og hender for at vi slipper å ha den lengre!!! For da må vi ha ny stol snart, tipper jeg. Ellers dropper vi puta i stolen, evt.

Hvor gammel er ditt barn? Hva er dine erfaringer med puta? Hater du den like mye som meg? :( Føler den tar i fra meg babykosen... Bare slit og styr med den pokkkers puta, ift. klær, kos, bleieskift, å det å måtte bygge opp under henne hvor enn hun skal ligge så hun slipper å ligge på skrå!!

Skrevet

Hmm, fikk dere ikke den brosjyren der det står om bilseter som passer med puta?

Skrevet

Tusen takk for svar.

Jenta mi har akkurat begynnt med den, hun er 11 uker gammel.

Startet med str. 20, nå etter 2 dgr. skulle jeg starte å bruke str. 22. Merket jo at t.o.m med str. 20 så var setet mitt for lite, har besafe izi sleep. Om ikke så lenge må jeg jo opp i str. 24 så har vel ingen annen mulighet enn å finne meg et sete som passer bedre, kan jo ikke bli værende inne hele tiden heller og det er noen ting man faktisk må ha med babyen på.

Skal til kontroll om ca en måned igjen, håper allerede da hun kan kunne kutte den ut, hun var bare 1 grad mindre enn grensen på 60 så jeg krysser fingrene.

Takk for informasjon via link den skal jeg lese, og nei jeg fikk ikke noen brosjyre med puten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...