Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Har en ring jeg og sambo kjøpte på ferie før i år på en brukthandel. Den er bare SÅÅÅÅ fin, og vil passe perfekt til gifteringen vi har valgt ut. Men både sambo og resten av familien og venner synes jeg er heeelt på bærtur som vil ha denne brukte ringen som forlovelsesring. Er det meg eller er det dem?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 MÅ du ha forlovelsesring da? Hvis du synes den er fin, så ville jeg bare brukt den. Er ikke vits i å kjøpe en ring til bare for å ha en forlovelsesring. Hadde ikke selv forlovelsesring, hadde 2 veldig pene (og alt for kostbare til å bare ligge i smykkeskrinet ) fra før, så vi bestemte oss bare for å gå for gifteringer. Var forøvrig bare forlovet 6-7 mnd før vi giftet oss også, så "nødvendigheten" av en forlovelsesring var liten. (Virker jo som deres bryllup ikke er så lang unna heller, siden dere har plukket ut gifteringer)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Må ikke ha en, men den passer så utrolig godt til den vi har valgt ut, så da kan jeg bruke dem sammen på samme fingern om du skjønner, de fyller hverandre ut:) Så har jeg veldig lyst på en ring når jeg er forlovet. HI
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #4 Skrevet 30. november 2011 Det er det dere som bestemmer, hvis du virkelig liker den! Så ser ikke jeg problemet med å beholde den som forlovelses ring. Tenk positivt! Da kan dere bruke de pengene på noe annet! Og selv om den er brukt er den ny for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå