Gå til innhold

Ops, hva gjør jeg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei jeg har blitt kjent med nå nylig har invitert oss til datterns 2 årsdag på fredag. Vi gleder oss. Vi ble bedt for et par uker siden.

Men fikk nettopp mld der hun spurte om jeg kunne bake (en bestemt kake dattern hennes liker) og jeg sjekket konto nå og der var det mindre enn det jeg trodde. Jeg har egentlig ikke råd til å bake denne prinsessekaken... Jeg har regninger opp etter øra og svært lite til overs.

og jeg kjenner ikke henne så godt at jeg vil si at jeg ikke har råd til å bake.

Vurderer å si vi ikke kan komme...

 

 

 

(Litt frekt å be MEG om å bake når HUN har invitert når vi ikke omgås så mye??).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha sagt ja til å bake om hun handlet ingrediensene :-) Skjønner om det føles ekkelt, men har du noen andre valg?

Skrevet

Kan du ikke bare si at du ikke rekker det? ;)

Skrevet

Føler meg ikke helt komfertabel med å be henne om å kjøpe inn ingrediensene ...

Syns det er litt leit at hun inviterer til bursdag så må jeg bake sånn at hun skal slippe å bake og ha utgifter for det....

 

Takk siste anonym, at jeg ikke tenkte på det!

Jeg har ikke tid!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...