Gå til innhold

Her inne er det greit at


Anbefalte innlegg

Skrevet

menn drar på flatfylla, men damer, neei, de har jo valgt å få barn, da er det verken greit med fyll eller en flaske vin på fest. Til nød kan man nippe litt til en fin vin under middagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig ikke med barna tilstede.

 

 

Skrevet

Ikke snakk på mine vegne, hi..

 

Jeg mener man er voksen nok til å bestemme over eget liv, og selv om man er i et forhold eller har barn så skal man ikke utslette seg selv for det. Gjelder både for menn og kvinner..

 

Heldigvis ser jeg aldri noe til holdningene her inne der ute i den virkelige verdenen..

Skrevet

Her inne er det tydeligvis ikke lov å ta seg ei fyllekule uansett kjønn. For når vi er så gamle, så er det da ingen vits i å drikke seg full...bla bla.. man er "underklasse" også ifølge ei her i går ;)

Skrevet

Har du belegg for påstandene dine, HI? Her hjemme er vi voksne mennesker begge to, og går ut og drikker når vi ønsker det så lenge en av oss er hjemme å passer barna mens den andre er på fest.

Skrevet

HI snakket ikke om hva DU har hjemme hos deg, men hvilke holdninger som florerer på DiB. Mødre må vente helst flere ÅR etter fødselen før de tar seg en fest, mens damer som nekter mennene å drikke seg full en uke før termin er hjelpeløse og masete bitcher.

Skrevet

Jepp, du skjønte hva jeg mente 13:57!

 

HI

Skrevet

Men sånn er det heldigvis ikke i virkeligheten, bare her inne ;)

Skrevet

HI refererte til holdningene på DIB. Jeg er en del av DIB, og deler ikke holdningen. Hvordan kan du da si at HI ikke refererer til meg eller hvordan jeg har det hjemme?

Skrevet

Jeg, jeg, jeg. Hvor mange tusen brukere har DiB? HI snakket om GENERELL holdning til mange her på DiB.

Skrevet

Det står "her inne er det greit at", ikke "generelt". Og det er ingen generell holdning på DIB om dette, for man har delte meninger om dette og det har vært diskutert mange ganger før. Men hvis HI ikke vil innse at ikke alle er enige med henne, be my guest.

Skrevet

Som det er med de fleste saker her i verden, så er det jo delte meninger, også her inne. Noen er jo så bastante som HI skriver, men det er nå mange som ikke mener dette.

 

Da jeg var på barsel sa den ene sykepleieren som hadde samtale med oss nybakte mødre: Det beste er å amme så lenge som mulig og personlig synes jeg ikke at mødre skal drikke alkohol i det hele tatt i denne perioden.

 

Så ingen vin til maten, en fest eller noke attåt til kaffen. Hm, tenkte jeg, dette tar jeg ikke så bokstavlig;)

 

Har både kost meg med vin og gleder meg til julebord til helgen, da skal mor svinge seg:_)

Skrevet

Synes det er skremmende at voksen folk, barn eller ei, PLANLEGGER og bli dritings jeg da...ELler skal dra på "flatfylla".....

 

" til helga skal jeg på fest, da bli jeg syk hele søndag"...Nei, ikke snakk om folk som blir syke av et glass vin eller en øl..Men folk som tåler normale mengder alkhol,- men altså,- planlegger at " da og da skal jeg drikke meg full"......Og legger opp dagen derpå deretter......Ikke vanlig i min omgangskret, men nå og da så hører man voksen folk snakke, det være seg på polet, på busse, i butikkø osv...

 

Målet mitt er og være frisk og opplagt dagen derpå,- OG ha hatt det gøy natta før :o) Da først har det vært en 100% vellykket fest...Uhell (at man blir noe som likner dritings) har jeg vel ikke hatt siden jeg var 24...Og det er 10 år siden......

 

..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...