Gå til innhold

Tatovering av bryn...tips til sted i Drammen og omegn??:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et tips: ikke gjør det!

Skrevet

for all del, ikke gjør det!!Har sett alt for mange skrekk eksemplarer:S

Skrevet

Eneste forskjell på godt utført og elendig utført arbeid, er graden av katastrofe. Ikke gjør det!

Skrevet

Tatoverte bryn ser horete og harry ut, og forekommer mest hos usikre fjortisjenter.

Skrevet

Kan virkelig anbefalte Solvår Hegge i oslo. hun tattoverer hår og brynene ser veldig bra ut når jeg sier mine bryn er tattoo er det de ferreste som tror meg selv ved gransking av brynene. på bloggen hennes ser du hennes verker www.sols.blogg.no

Skrevet

Kan virkelig anbefalte Solvår Hegge i oslo. hun tattoverer hår og brynene ser veldig bra ut når jeg sier mine bryn er tattoo er det de ferreste som tror meg selv ved gransking av brynene. på bloggen hennes ser du hennes verker www.sols.blogg.no

Skrevet

Jeg ville heller kjøpt en sprit tusj eller to. For det første er det MØYE billigere, for det andre går det av etter 1 mnd eller to om du blir seende ut som en klovn (det gjør det ikke med tatovering). For det tredje... så jør det ikke så vondt.

Ja :) + PRIS!!! IKKe minst, hehe, en sprittusj koster kanskje 40 kroner, max.

Skrevet

Hva betyr pigmentert inn? Er det noe annet enn tatovering?:)

Kjempefin blogg:)

Skrevet

Jeg så på bildene på bloggen, og det ser IKKE naturlig ut, spør du meg...

Skrevet

pigmentering og tattoo er det samme ja, men nålen går ikke like dypt inn i huden ved pigmentering som ved tattoo. Husk at på bildene sitter mye overskuddsfarge igjen og det er åpent inn. Sårene skal lukkes og gro og så når ruren går vekk blir brynene lysere og penere. http://solhegge.com/behandlinger.html

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...