Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Det er ganske trist i grunn. Julen handler ikke bare om gaver.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 Og hvem sikter du til? Barn eller voksne? Jeg personlig har aldri vært opptatt av gaver, men det er barna mine. Driver og lærer de nå at jul ikke bare handler om gaver, men mye annet også. Kanskje jeg skal ta de med til fattighuset en dag og viser de hvor heldig de er som har tak over hodet og mat på bordet, og at ikke alle er like heldige som oss?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Nei, i dag er det om gaver og å kutte ut det, en annen dag var det om julekalendere, snart kommer en en dag med tråder om hvem som bør feire med hvem og en dag kommer til å dreie seg om vasking og rydding. De ulige dagene ender ofte opp med å få ulike temaer som går igjen den dagen. Du har vel sett at det i dag ikke har vært en neste tråd om "tanter". Det temaet kommer nok tilbake på nyåret.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #5 Skrevet 30. november 2011 Julen handler for oss i stor grad om å vise at vi er glade i hverandre. Et av symbolene på det er utvekslingen av gaver. Derfor er gavene viktige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå