Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 23 uker, har mage men klarer ligge på den, er det kansje ikke så bra for baby ?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 Selv har jeg aldri klart det. Men det skal visst være ok så lenge man ikke føler ubehag.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Det er heeeelt greit, så lenge du klarer det Det kommer en dag det bare ikke går an lenger... hehehe.... For fosteret er det ingen forskjell. Du ligger vel på ryggen av og til? Det er jo egentlig det samme
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #4 Skrevet 30. november 2011 JM sa det samme til meg, som en over her skrev, at kroppen ordner seg selv...man stopper av seg selv når det ikke går lennger. Barnet har det bra for det! Selv er jeg mage og rygg sover, 23 uker, og merker jo at det å ligge på magen begynner å bli litt ubehagelig, men kroppen snur seg selv iløped av natten (evt så legger jeg det ene benet/kneet ut til siden med en pute under, da blir det en liten "lomme" til magen)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #5 Skrevet 30. november 2011 Enig med de som skriver her - babyen ligger så godt beskyttet inni magen at mor vil kjenne ubehag ved ytre "påkjenninger" lenge før barnet. Selv tror jeg dette er en grei rettesnor - kjennes det fint for meg, er det fint for den lille også Hilsen en i 29.uke som fortsatt sover på magen stadig vekk:)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #6 Skrevet 30. november 2011 Jeg lå på magen fram til ungen ble født. Gikk så fint så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå