Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Jeg aner virkelig ikke hva jeg/vi skal kjøpe til moren min som blir 60 år! Mange gode forslag tas imot med hjertelig takk! :-)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 Om du har søsken så kjøp en hel dag på spa:)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Jeg har ikke søsken.... Men hva koster en hel dag på spa? Hun bor i Oslo.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #4 Skrevet 30. november 2011 Jeg aner ikke.. Har ikke anelse om hvem som har bra spa i Oslo heller, jeg bor på vestlandet. Men du kan jo sjekke ut litt på nettet og ringe rundt? Ellers så finnes det kanskje ett glassblåseri der? Da kan du få laga ett fat og ei skål med personlig inngravering..? Bare ett forslag:) Hilsen hun som skreiv over her:)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #5 Skrevet 30. november 2011 Hei du som skreiv over her :-) Takk for forslag. Har tenkt på sånn personlig gave som jeg kunne laget selv. Men så har vi ei lite skrulle her som er veldig mamma-mamma-mamma avhengig... Så det begreneser seg hva jeg får gjort. Moren min har liksom alt også så :-/
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #6 Skrevet 30. november 2011 Bøker, treningsutstyr, teterbiletter, filmer, håndarbeidskurs, kokkekurs, fotokus, skismurning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå