Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Jeg satte i et minnekort i mobilen min men fortsatt får jeg stadig opp at jeg må slette meldinger fordi minnet er fullt. Må jeg gjøre noen innstillinger på tlf for at minnekortet skal virke?
Pappaklompen Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 På min mobil kan jeg velge hvor meldingene skal lagres. (på mobilminnet eller minnekortet) Dette gjøres på innstillinger, og minne.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Takk for svar men jeg finner det ikke på min tlf :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå