Gå til innhold

Tvillinger??


Kine25

Anbefalte innlegg

Hei alle dere der ute :)

 

Som noen av dere har lest sliter jeg en del med kvalme, som nå har endret seg til å bli hele tiden, fra morgen til kveld.. :/

Hadde en samtale emd min søster i går og fortalte henne hvor dårlig jeg egentlig er og hvor fort stor jeg har blitt(selvom det var litt mage på meg i fra før av) Kommer hun og forteller meg det at venninna hennes hadde det p akkurat samme måte da hun var gravid med tvillingene sine, er det noen av dere som har erfaring med dette? Må si at den tanken var litt skremmende at det kanskje kan være to der inne, sier ikke at det ikke blir flott, men dere skjønner sikkert hva jeg mener..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også kvalm 24 timer i døgnet, helt tappet for energi, og mye mer hormoner i sving nå enn forrige gang. Var hos gynekolog idag, og hun sa at disse tegnene KAN være en indikasjon på at det kan være flere enn 1 inni der.. Er "bare" en hos meg, og må si jeg ble litt letta da ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk til legen og tok en hcg test for å finne ut hvor langt jeg var på vei. Var ikke sikker. Ut i fra mensen var jeg ca 6-7 uker, men blod prøvn viste t jeg var mer 12-13 uker. Så da var det til tidlig ul, og det var engod forklaring på hvorfor nivået var så høyt, for det var. To der inne.

 

 

Så om dere lurer,så ta en hcg tet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei. Jeg er i uke 11 og jeg har slitt mye med kvalme hele døgnet. I tillegg har jeg fått ganske stor mage, legen trodde derfor jeg ventet tvillinger. Men når jeg tok UV viste det seg at det var bare 1. Jeg vet at min mor også fikk fort mage, og mange mistenkte at hun også ventet tvillinger. Men det viser seg bare å være hormonmage som de kalte det, og en del vann. Det sies at man som regel er lik sin mor når det kommer til gravitet, så hvis din mor fikk stor mage tidlig uten at det var tvillinger, har du nok bare arvet det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...