Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Skal renovere badet, badet er avlangt og ca 4 kvm, med ett eget "dusjrom" i enden. Matte lys beige 30*60 fliser på veggene. Lys brune 30*30 fliser på gulvet. Lys beige mosaikkfliser på dusjgulv og den ene veggen i dusjen. De samme mosaikkflisene i en innebygget hylle. Mosaikkflisene har samme grunnfarge som veggflisene, men det er litt forskjellige fargenyanser i mosaikken.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 Heeelt umulig å si noe om uten å ha sett det! Lys brunt kan være så mye forskjellig da...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Vet at det ikke er lett, er derfor jeg spør Har bestemt fliser, men klarer ikke å se for meg åssen det blir.. Har ikke funnet gulvfliser enda, så vet ikke helt hvordan de ser ut...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #4 Skrevet 30. november 2011 foreldrene mine har beige fliser på vegg og lys brun på gulv, med en bord midt på veggen i brunt. det er enkelt og greit, men ikke noe sånn wooow når man kommer inn
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #5 Skrevet 30. november 2011 Det er faktisk det jeg er ute etter, ett WOW bad... Hehe HI
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #6 Skrevet 30. november 2011 Høres helt greit, men ganske kjedelig ut.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #7 Skrevet 30. november 2011 Litt kjedelig.. Syns beige på badet er litt utdatert..:/ Hva med å ha shifergulv (koksgrått), hvite vegger med avlange fliser, helblank innredning og en kul farge i dusjhjørnet? For eksempel rødt? Lilla? En hvilken som helst farge du liker? Ha samme farge på håndklær, såpe, duftlys ol..
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #8 Skrevet 30. november 2011 Synes ihvertfall det høres myyye bedre ut enn hvite fliser. Hvite fliser på bad er sååå kjedelig....
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #9 Skrevet 30. november 2011 hvis det er kjedelig, hva er det du mener er mer spennende da?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #10 Skrevet 30. november 2011 Høres ganske kjedelig ut,egentlig. Men skjønner ikke at du i det hele tatt vil ha fliser på badet, jeg. Det er knallhardt å slå seg på, det er ikke vanntett, stiller dermed ekstreme krav til underlaget og det blir en sabla jobb å utføre reparasjoner på. En eller flere fliser sprekker eller løsner alltid. Dessuten: Fugene er alltid møkkete.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #11 Skrevet 30. november 2011 Hehe, jeg synes det er morsomt at du kommer med en bemerkning om at det er utdatert og kjedelig, når du selv kommer med ett så utdatert og kjedelig forslag
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #12 Skrevet 30. november 2011 Sikkert helt OK? Beige og brunt kan være veldig fint sammen det. Jeg liker veldig godt grå fliser da (ganske mørke). Hadde en diskusjon med faren min om at det kom til å bli altfor mørkt før vi pusset opp badet, men han har trukket det tilbake nå. Med masse godt lys er det helt perfekt! Vi har store fliser på gulv og vegger + mosaikk i dusjen. Mosaikken er en blanding mellom forskjellige lystoner av grå, veldig flott. Høres merkelig ut når jeg forklarer, men sammen er det helt perfekt!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #13 Skrevet 30. november 2011 HI her. Se på dette badet, det er omtrent sånn som dette jeg mener. Men flisene på veggene vil være litt lysere, og flisene på gulvet mørkere. Fortsatt kjedelig? Jeg synes ikke det men... Er jo jeg og mannen som skal trives med badet, ingen andre (med mindre vi skal selge etterhvert da) http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=32028180
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #14 Skrevet 30. november 2011 Litt av grunnen til at dette badet ser pent ut er nettopp fordi det er samme farge på gulv og vegger. Med en gang d har mørkere på gulvet og lysere på veggene vil helheten brytes opp, og inntrykket blir overhodet ikke det samme som på dette bildet. For øvrig synes jeg badet på bildet så delikat og moderne ut. Spesielt steingulvet i dusjen er kult.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #15 Skrevet 30. november 2011 Morsomt, jeg lette etter et eksempel på hvordan vårt bad (grått) er, og var inne på samme hus som deg. Tenkte at det badet var stilrent og fint. Samtidig er jeg enig med den andre anonyme, det bryter litt hvis man "mikser" farger, selv om det er brunt og beige. Vi har gjennomgående grått på hele badet (på flisene) og ca. samme størrelse som på bildet. I dusjen har vi andre fliser (små mosaikk) og en lang linje med små mosaikkfliser inni, og en litt lang remse med litt lenger foran dusjen. Vanskelig å forklare, men det er veldig flott. På mosaikkflisene blander vi gråtoner, men ellers er det veldig stilrent. Men gjør det dere synes høres bra ut, dere som skal bli fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #16 Skrevet 30. november 2011 Da må du sjekke opp litt mer;))
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #18 Skrevet 30. november 2011 Det var etter min smak et av de styggeste badene jeg har sett. Det var kjedelig og fargene på gulv, vegger og benk sto ikke til hverandre i det heletatt. Skulle jeg bodd der hadde jeg malt det om jeg ikke hadde penger til å pusse det opp på annen måte. Sikkert noen som liker det sån, men ikke jeg. Jeg synes fargen minner om utvanna spy.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #19 Skrevet 30. november 2011 Aaahhh, fikk lyst på det huset jeg da Håper jeg vinner i lotto til helgen! Syntes det er finest med samme farge på gulv/vegg nåe badet er lite. Gir et rent/rolig intrykk. Du kan heller ha forsjellige størrelser på flisene for å skape litt dynamikk. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #20 Skrevet 30. november 2011 Seriøst? jeg synes det var skikkelig lekkert.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #21 Skrevet 30. november 2011 Seriøst, ja, men jeg har full respekt for at andre liker det slik. Jeg er veldig fornøyd med vårt bad som er knall gult med knall røde detaljer. Tipper mange andre synes det er gresselig. Hovedsaken er at de som bor der liker det.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #22 Skrevet 30. november 2011 Jeg ville ikke valgt mosaikkfliser i dusjen om du hadde tenkt å dusje rett på gulvet. Større risiko for vannskader. Jeg ville faktisk heller valgt dusj med kar. Fargene er litt kjedelig, men helt ok.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #23 Skrevet 30. november 2011 Godt vi har forskjellig smak:) Jeg ville ikke hatt det huset.. Likte det utvendig, men ble skikkelig "skuffet" over interiøret. Synes liksom ikke det passet.. Så vi skal ikke blande oss i budkrigen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå