Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Mannen min maser om at jeg er alt for dårlig til å komme med julegaveønsker, men når jeg først kommer med noe, blir han jammen sur da også! Har ønsket meg veske, jakke og noen småting til huset. I går kveld (i senga etter at lyset var av) spurte han for sikkert 100. gang hva jeg ønsket meg. Mest for å teste reaksjonen svarte jeg "gull og diamanter". Så skravlet vi litt om alt mulig annet, og så ble det stille. Jeg trodde han sov, men plutselig kommer det fra andre enden av senga: "Mente du at du ønsket deg gull og diamanter? Hva mente du egentlig? Synes du jeg skal kjøpe smykker til deg?" Svarte noe som at "neida, ikke tenk på det, jeg kan kjøpe meg smykker selv, jeg", så endte diskusjonen der. Da vi sto opp i dag, presterte han å klage over at jeg hadde ødelagt nattesøvnen hans med å si at jeg ønsket meg smykker til jul! Hva skal man gjøre med en sånn en?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 Herlighet Si du ønsker deg et gavekort på nærmeste kjøpesenter og en bedre middag, så slipper han lett unna om han har så problemer med gavehandlingen.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Mannen din høres rar ut, he,he,he. Virker som at han vil at du skal ønske deg noe teknisk utstyr. Han blir jo ikke fornøyd jo, uansett hva du sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå