Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Er det noen som vet om en jeg kan kjøpe? Jeg tenker da på sjokolade, men det er jo mulig med annet bare det ikke koster altfor mye. Bor i Østfold.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 Haribo. Små poser med vingummi. Koster mellom 60,- og 80,- rundt omkring. Denne ble i tilegg i år igjen kåret til best i test......noe jeg er heeeeelt enig i.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Haribo. Små poser med vingummi. Koster mellom 60,- og 80,- rundt omkring. Denne ble i tilegg i år igjen kåret til best i test......noe jeg er heeeeelt enig i.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #4 Skrevet 30. november 2011 Kjempebra forslag! Han elsker jo vingummi. HI
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #5 Skrevet 30. november 2011 men sjekk at det ikke inneholder melk, noen sorter gjør det
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #6 Skrevet 30. november 2011 Det skal jeg gjøre. Han tåler å få i seg litt, men plutselig blir det en porsjon ferdiggrøt eller noe og da er det kjørt. Han er ikke alltid så veldig nøye emd å lese innholdet på maten han spiser. Hehe HI
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #7 Skrevet 30. november 2011 Men de som er laktose intolerange tåler ofte melken som er i vingummi og andre former for tørrmelk... ER det melkeproteinallergi, da blir det brått litt verre.. Jeg skal lage julekalender til en melkeproteinallergiguttunge.... sukk.... Det blir ikke lett......
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #8 Skrevet 30. november 2011 du skal lage kalender til en mann? Med godteri? Hvorfor ikke massasje-bilvask-kondomer ol?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå