Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Noen som har, som de vil dele? Har gått på den en stund men har slurvet litt i det siste, men merker ikke store forskjellen... Når skal denne vektnedgangen liksom starte?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 jeg har gått på den i flere uker nå. jeg har ikke gått ned noe særlig i vekt, har ikke veid meg så vet ikke. men jeg har blitt bedre i ansiktet, hadde mye kviser, nå er det nesten ingen igjen. og det er deilig.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Det er jo ingen slankekur, da har du misforstått litt. Poenget med sitronkuren er å forbedre fordøyelsen og rense opp litt i kroppen. Noen går ned et par kilo i den prosessen, men langt fra alle. Jeg har ikke gått ned noe, men kroppen har helt klart godt av å starte dagen med lunkent sitronvann (du må bruke skikkelig sitron da, enten ferske eller konsentrat, holder ikke med den gule plastflasken som bare inneholder E-stoffer med sitronsmak). Jeg har blitt mye mindre oppblåst i magen og fordøyelsen er klart bedre. Kroppen blir også mer basisk av sitron så jeg har ikke hatt en eneste soppinfeksjon etter at jeg begynte med den, noe jeg ofte var plaget av før.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #4 Skrevet 30. november 2011 Ok da har jeg nok misforstått litt Jeg bruker en halv ekte sitron og presser den i en kopp, legger hele greia oppi og heller kokende vann over. Drikker den når den er lunken. Har en del urenheter, men synes ikke det har hjulpet noe særlig på det? Jeg er ikke oppblåst som jeg var før men jeg har fortsatt litt treg mage ... også er jeg litt småkjukk da hihi Så kanskje den hjelper litt.. Men ikke noe "wow" - effekt her i gården HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå