Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Jeg har klart å holde meg unna julepålegget så i morgen og alle dagene fremover er det stas å stå opp og kose seg med en lang og god frokost. Elsker desember og førjul!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 Samme her Mannen blir nesten smågal av "julehysteriet" mitt som han kaller det, men han smiler bare lurt. Her koser vi oss masse i hele desember, høydepunktet er julekalenderen på tv, å se den sammen med barna er så koselig. God jul
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Jeg merker nå at jeg glder meg skikkelig. Jeg har ikke gledet meg til jul siden 95 så dette er en utrolig deilig følelse Mannen har også HATET jul, men nå tar han helt av og det er så bra siden dette er jenta vår sin første jul (blir 2 år i feb). Han snikpynter med en liten nisse på badet, duker og gardiner. Det er så koselig. I morgen regner jeg emd at han kommer til å ta helt av. Deilig å se en så forandring fra depresjoner til glede i juletida og jeg håper virkelig det holder seg sånn. God jul til alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå