Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Er Babyborn dukken over alle dukker? Plutselig har 5-åring min begynt å intr seg for dukker! Gleden kan jo være kortvarig, men... Den hun liker best idag er en liten dukke som ler, hun syns den ler så søtt. Har Babyborn noen lyder?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 Jeg hadde Babyborn da jeg var liten. Er jo stas å blande grøt (man kjøper pulver som blandes med vann) og gi den vann på flaske. Så gjør den fra seg i bleien som må skiftes. Den kan tåre hvis man klemmer ene armen og piper (gråter) hvis man klemmer andre armen. Stor stas, men dyrt utstyr til den da Ellers er vel Baby Annabell en populær dukke? Niesen min har den. Den lager diverse lyder og mer vet jeg ikke. Du får søke på Youtube
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Jeg er veldig glad i de Waldorfdukkene. Myke og gode, og innbyr til fantasi. Barna mine elsker sine og her må både Baby Born og Anabel vike for disse dukkene. http://1.bp.blogspot.com/_NascgX22ZzA/SqP8GRiarpI/AAAAAAAAAOs/oE30GAkafFQ/S730/Head+picture.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå