Gå til innhold

Tidlig ultralyd mm.


Starbucks___

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

 

30 år gammel og venter nr 3. 7 år siden jeg gikk gravid sist, så dette er jo som førstegang på nytt! Var på ultralyd igår, legen trodde jeg var 7+5, men jeg var 8+5. Dette kan jo endres igjen i uke 18, men det var nok som jeg trodde :-) Termin er da 7. juli. Tok både innvendig og utvendig ultralyd, og alt så bra ut. Lille vidunderet er 18 mm stort ;-) Fikk flere gode "nærbilder" der vi faktisk ser at det er et bittebittelite menneske :-)

 

Ellers er formen bra. Noe mat jeg allerede ikke klarer tanken på, vonde, store pupper, fryser hele tiden, tretthet begynner å avta.

 

:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så heldig du er som både har bilder og har sett at alt er i orden :) Og det er jo et stort pluss å plutselig hoppe over en uke ;) Vi skal på tidlig ultralyd til fredag neste uke , i følge mine beregninger er jeg 8+5 den dagen vi skal dit. Håper vi også får noen fine nærbilder.

 

Formen er fin her også, men får noen stikk/ strekksmerter sånn ca ved skambenet ved raske bevegelser, etter noen søk på nettet synes jeg det minnet om ligamentsmerter. Dette er min første graviditet. Ellers er jeg kvalm, fryser og har vondt i puppene, men tar det bare som tegn på at alt er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var verdt alle de 900 kronene det kostet :-) (pluss til 12 milene hver vei ;-P) Vi satt og kikket på bildene i hele gårkveld, fikk med 5 stk.

 

Lykke til på din ultralyd, du har mye å glede deg til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så priviligert at jeg har fått henvisning fra lege til tidlig UL. Men det er ikke før jeg er i uke 12. Sa bare jeg hadde lyst å sjekke at alt så bra ut samt at det er tvillinger i familien. Jeg sa også at jeg forstod at dette var noe jeg måtte regne med å dekke selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...