Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Jeg skal gifte meg siste helga i juni i 2012, når bør invitasjonene sendes ut, og hva er en grei dato og sette som svar ønskes innen?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 Januar/februar kan du sende ut invitasjoner. Sett svar to mnd før, altså i slutten av april.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Sende ut invitasjoner et halvår før? Glad jeg ikke blir invitert, for da hadde jo hele greia bare gått i glemmeboka. Send ut invitasjonene til påske og sett svarfrist 1 mnd før bryllupsdagen. Det holder i massevis. Men å nevne bryllup muntlig før den tid er jo en helt annen sak.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #4 Skrevet 30. november 2011 Med tale på at bryllupet er i den tiden mange er på ferie hadde jeg sendt de ut like over nyttår. Klarer ikke folk huske på det fordi det er for langt fram i tid ville de egentlig ikke komme. Personlig foretrekker jeg å vite ting så tidlig som mulig da ferie og ting med 3 små ikke tas på sparken her i huset. Har opplevd en gang før at en ferie måtte droppes da en sen brylllupsinvitasjon kom inn. En av den sorten som vi måtte takke ja til så lenge vi fremdeles var i live.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #5 Skrevet 30. november 2011 Siden det er midt i ferietida hadde jeg sendt ut innbydelser hvertfall 5 mnd i forveien, og svarfrist 1-2 mnd før bryllupsdatoen.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #6 Skrevet 30. november 2011 Vi skal gifte oss første helgen i august. Sender ut invitasjonene i begynnelsen av mars og har svarfrist 1. juni. Men alle vet allerede datoen siden det er i ferien så det er mulig å planlegge i forhold til det.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #7 Skrevet 30. november 2011 Hei HI. Vi skal også gifte oss den helga og jeg tenkte å sende ut invitasjonene i feb/mars og med svarfrist i slutten av april
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #8 Skrevet 30. november 2011 Hva med å sende en "save the date" rett over nyttår? Bryllupet er tross alt midt i ferietiden,og folk begynner ofte å planlegge eventuelle reiser ganske tidlig. Selve invitasjonen med svarfrist,kan du jo da sende ut litt senere
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #9 Skrevet 30. november 2011 Takk for svar. Litt ulike meninger her, men det er jo greit. Men midt i ferien er det jo ikke akkurat da, det er ca en uke etter skoleslutt og fellesferien starter vel ikke før 2 uker senere, men det er klart noen kan jo likevel være på ferie selvfølgelig. Kommer uansett til å si fra muntlig, det har vi vel egentlig allerede gjort så sånn sett går det nok bra. Ser for meg at vi får ut invitasjonene i løpet av februar/mars også setter vi dato for tilbakemelding til 1. mai f.eks. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå