Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Jeg elsker julesanger! Og fra idag er julelista på spotify på uten stopp:D Jeg er veldig glad i "nordnorsk julesalme" og "its beginning to look a lot like christmas":) Også danser jeg mye rundt i huset til "Santa baby". Er jo bare jul en gang i året! Hvilke julesanger liker du?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 the pogues - fairytale of new york Hans Rotmo- Vårres jul <3
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #4 Skrevet 30. november 2011 Synes faktisk "Deilig er jorden" e rhelt nydelig. Spesielt versjonen til kari Bremnes og han mannen fra Änglagård (husker ikke navnet), på platen desemberbarn . Anbefaler hele den platen, med fantastisk fin julemusikk. http://www.musikkonline.no/shop/displayAlbum.asp?id=27087 Rikard Wolff, var det :-)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #5 Skrevet 30. november 2011 "Deilig er jorden" er helt klart favoritten. Når vi synger den i kirken julaften blir det virklig JUL. Det er den eneste salmen der alle i kirken reiser seg og synger, uten at det blir gjort noe tegn om det.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #6 Skrevet 30. november 2011 Farytale in New York Vårres Jul Deilig er jorden Det lyser i stille grender Og sist, den største av dem alle: O helga natt, i originalversjon med Jussi Björling. DA blir det jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå