Gå til innhold

Mamma klarte å knuse pc'en min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på besøk hos henne nå og hun skulle legge pc'en oppå en høy bokhylle. Dessverre la hun den oppå noe som lå der fra før og den skled ned og i gulvet og ble helt sarvet. Skjermen gikk halvveis av og hele hjørnet er slått i småbiter :S

Er det noen som vet om jeg kan få det dekket på resieforsikringen min? Er en helt ny pc :((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel uhellsforsikring som dekker det? Eller forsikring som man kjøper med maskina.

Men uansett, hadde det vært meg eller min mamma hadde vi erstattet den! Selvfølgelig sjekket forsikring først, men du skulle ikke hatt noe utlegg. Ja det var et uhell, men det må man ta ansvar for;)

Skrevet

Kommer ikke til å kreve penger av mamma. Hun skal selvsagt sjekke sin forsikring først, men frykter at det er flere tusen i egenandel der. Grunnen til at hun var litt snar da hun la pc'en feil var at hun skulle berge den fra min ettåring som hun passet da (og passer ofte). Han sto samtidig og hylte og dro henne i buksebeinet. Det kunne like gjerne vært jeg som gjorde det, så syns det blir feil å forlange at hun betaler... Nå skal det også nevnes at mamma jevnlig kommer med fly til oss for å passe guttungen, hun har aldri fått penger av oss til billettene.

Skrevet

hvis hun kommer ofte til dere og hjelper dere så er jeg enig at hun ikke skal erstatte den. Ring til forsikringselskapet og hør hva de sier. Kanskje det går på innboforsikringen?

Skrevet

Vi fikk det dekket på innboforsikringen. 1000 kr i egenandel, men det er jo ingenting i forhold til at pc'en kosta 8000 :) Mamma innsisterer på å betale, men jeg nekter, hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...