Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 En eller annen med for god tid eller et prosjekt om nettfora produserer evinderlige mengder "kontroversielle" tråder her. En med tastaturdiarre (alltid lange innlegg) og en usunn fiksering på jevne firelinjers avsnitt. Er det deg? Ikke egentlig en klage, det funker jo. Mest fordi verden har plenty av kvinner som er akkurat så dumt selvforherligende og har akkurat like dårlig dømmekraft som du utgir deg for å ha. Men varier stilen en smule, det er for lett å gjennomskue.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 Hvilke tråder er det snakk om? Tviler på at det er meg for jeg skriver sjeldent her inne
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Da må du nesten si hvilken tråder du mener, så skal jeg fortelle deg om det er meg eller ikke
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #4 Skrevet 30. november 2011 I kveld igjen, gitt. Ikke nok variasjon, du - jobb med saken om du skal få dette til å fungere. For mye, for mye av alt. Altfor stilrent, altfor gjennomarbeidet, altfor mye info om de mest bisarre ting.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #6 Skrevet 30. november 2011 hva slags innlegg snakker du om da?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #7 Skrevet 30. november 2011 Det er meg! Utvilsomt! Fascinerende at et annet kvinnemenneske har fritidsproblemer nok til å lese alt, analysere og strekke en slutning om at alle innlegg er laget av samme person. Tør jeg gjette at du egentlig er atomfysiker, HI?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #8 Skrevet 30. november 2011 Hahaha, alle føler seg trufne Dette er TROLL!!! Hihihihihihihi!!!!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #9 Skrevet 30. november 2011 Genialt 22:37!! VU har en atomfysiker her, ei som definitivt ikke har for mye å henge fingrene i ;0)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #10 Skrevet 30. november 2011 Jeg lurer på det samme HI, om det er du som har vært inne på en tråd jeg startet og analyserer (les fantaserer) om alle tråder jeg har startet. Tror jeg har svaret. det var deg. Du får ta det med moderator i tilfelle. Dersom hun ser at jeg poster forskjellige alvorlige temainnlegg hele tiden så har hun i alle fall min tillatelse til å slette dem.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #11 Skrevet 30. november 2011 Hvorfor skal innleggene dine slettes? Det er da ingen lov mot å legge inn "forskjellige alvorlige temainnlegg". Klart, betyr det ingenting for deg om de slettes så kan det jo hende det er oppspinn alt sammen. Men det er heller ikke så farlig. Hva du lurer på om mine fantasier er nokså uinteressant. Men hvorfor så angstbitersk?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #12 Skrevet 30. november 2011 Innlegget mitt behøver ikke slettes. Det var mer et tips til deg om å ta slike ting med moderator. Dersom du synes det er et problem på disse sidene at folk dikter opp usanne historier så er det kanskje noe du bør skrive om på ris og ros. Det virker jo som om du selv synes at du har gode bevis for dine antagelser så du kan jo dele dem med moderator. Angstbitersk? Hmmm, var det steinen i glasshuset i tilfelle?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #13 Skrevet 30. november 2011 De masseproduserte innleggene plager meg ikke, det er bare en observasjon og pur underholdning, ingenting for moderator å bry seg med. Hvorfor engasjerer du deg hvis det ikke er deg?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #14 Skrevet 30. november 2011 Fordi det ikke er noe hyggelig å bli beskylt for trolling når man faktisk tar opp et følsomt tema. Selvfølgelig er det mange forfattere der ute som ser på dib som forlaget sitt, men hva så? Det er sikkert mange som bruker anonymforumet her til å lufte vanskelige ting i livet sitt også, og du viste i alle fall i tråden jeg startet at du ikke klarer å skille dem fra hverandre.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #15 Skrevet 30. november 2011 Eh - har du noen følelse av at du muligens snakker til feil person? At du står midt på feil jorde og rauter ut i intet?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #16 Skrevet 30. november 2011 Jeg rauter på et anonymforum i tilfelle, og hvem som hører på rautingen og ikke kan ingen av oss vite. Det var i alle fall en anonym som rautet tilbake dersom det er det det kalles.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå