Gå til innhold

Hva kjøper dere til venneparr til jul???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt blank på hva jeg skal finne på.....:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har frigjort oss fra kjøpehysteriet, vi gir ikke en gang presanger til de voksne i familien, så ikke snakk om gaver til venner. Syns det er nok stress som det er.

Skrevet

Vi har blitt enige om å ikke kjøpe gaver til hverandre, heller spise en god middag hjemme hos hverandre etc. Det er nok med gaver etc om man ikke også skal kjøpe gaver til disse. Når det er sagt har jeg sagt til foreldrene mine at jeg heller håper de bruker penger på barna mine enn å gå å lete etter gaver til oss, vi har alt vi trenger!!!!

Skrevet

Vi kjøper ikke gaver til vennepar. Hvis mannen eller jeg er fadder for noen av barna til venner, så kjøper vi selvsagt gave til barna. Eller så kjøper bestevenninnen min og jeg gave til hverandre, men regner med at dette blir siste året fordi til neste år har hun også barn...

Skrevet

Alkohol.

Eller så har vi mange som samler på forskjellige serviser, så da kjøper vi noe til samlinga.

Skrevet

I vår vennekrets har vi blitt enige om å ikke kjøpe gaver til hverandre. Vi kjøper til hverandres barn, hvertfall barna til de nærmeste vennene våre!

Skrevet

Det heter par, men en r.

Vi har kjøpt moods of norway ullsokker til mannen og en ullgenser i samme merket til henne.

Flere vennepar har vi ikke som vi kjøper gaver til. Hadde vi hatt mange kunne vi nok ikke lagt i 1000 kr til hvert par, og måtte tenkt ut noe billigere. Tror kanskje vi hadde kjøpt noe ligenende vi vet de trenger, men en billigere variant.

Skrevet

Jeg har veldig lite familie, men har to svært nære venninner som jeg har kjent leeenge som er som søsken for meg. For den ene familien blir det en presang til hver, den andre familien får et brettspill.

Skrevet

Å.. Det er jo selvsagt venner som parrer seg i tide og utide.

Skrevet

En flaske vin

En pose julekaffe

Konfekt (anbefaler sjokoladetrøflene på Meny)

Pakker ikke inn gaver til vennepar og gir i julegave, men setter en sløyfe på en av tingene nevnt overfor og gir en gang vi blir invitert dit i julen.

Skrevet

Litt forskjellig. Bøker (gjerne gavebøker om ting de er interesserte i), ting til huset (hvis de er interiørinteresserte, som det ene venneparet vi kjøper gave til), en ting til hver, f.eks. tøfler, kjøkkenforklær osv.

Skrevet

Spill

Kinobiletter med løfte om barnepass

Vin

Noe de samler på

Votter

Skismørning

Bok

Skrevet

Vi har et vennepar som vi pleier å gi gave til, og i år tror jeg det blir noen kg med kaffe, rett og slett!

Skrevet

Det er også feil. Man parer seg. Man parrer seg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...