Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 Det skal stå som navn nummer to til et uvanlig jentenavn. Begge navn passer godt til (vil ikke dele fornavnet). Klarer ikke bestemme meg for hva som er best. Begge navn skal brukes. Så hva liker du best?`
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #3 Skrevet 29. november 2011 Siden jeg har en Elise selv, så er det vel ikke noen overraskelse hva jeg synes;)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #4 Skrevet 30. november 2011 Elise synes jeg er utrolig kjedelig :/ Sofie er koselig
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #5 Skrevet 30. november 2011 Har selv Elise som navn to til et uvanlig navn en:) Sofie er kjempe fint det også!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #6 Skrevet 30. november 2011 Elise er nydelig. Sofie er litt kjedeligere.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #7 Skrevet 30. november 2011 Sofie! Men begge er egentlig nydelige.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #8 Skrevet 30. november 2011 Jeg kan ikke fordra Elise. Sofie er nydelig. Elsker det navnet :-)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #10 Skrevet 30. november 2011 Sofie er ikke så fint som Elise. Sistnevnte er dermed min soleklare favoritt. Synes Elise er et mye lysere og muntrere navn enn Sofie.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #11 Skrevet 30. november 2011 Takk for svar... Blir ikke så mye klokere men! Liker begge to like godt. Flere?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #12 Skrevet 30. november 2011 Holder en knapp på Sofie - men det er mest fordi jeg har negative assosiasjoner med Elise. Når det er sagt så syns jeg faktisk begge navnene er nokså kjedelige og "oppbrukte", men det er nå min smak og behag, da:)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #13 Skrevet 30. november 2011 Jeg skjønner at du synes at de er kjedelig og mye brukt (for det er de jo), men samtidig er det jo heller ikke motenavn. Det er klassiske navn som fungerer veldig fint internasjonalt, og det er litt viktig for meg. Det fins mange flotte navn der ute, som jeg gjerne kunne ha brukt, men Sofie og Elise passer veldig fint som andre fornavn. Spesielt når man skal bruke to navn. Da er det litt begrenset hva man kan velge, spesielt når andre typiske andre fornavn er utelukket, slik som Emilie, Marie, Oline, Lovise osv. Men jeg hadde ikke valgt navnene alene. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå