Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 Noen her som vet om hvordan sjansene er ? Leser på nett men blir nesten sprø av all infoen som står. Forskjellig info overalt
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #2 Skrevet 29. november 2011 Uff, vet ikke hva jeg skal si. Men hadde jeg hatt det hadde jeg prøvd alt jeg kunne før jeg gikk til cellegift. Min morfar hadde lungekreft og han fikk medisink marihjuana for det, han røykte det selvfølgelig ikke, han fikk noe olje greier som han spiste. han levde i 7 år med kreft før han nylig døde av hjertesvikt. Men han hadde godt humør med seg helt til slutten.. http://www.nowpublic.com/health/medical-marijuana-endorsed-leukemia-and-lymphoma-society
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #3 Skrevet 29. november 2011 Hjelpes 23.05.. Litt drøyt å antyde noe sånt til en du ikke kjenner sykdomshistorien til? http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/hevder-steve-jobs-doede-av-alternativ-kreftbehandling-3612656.html (et aktuelt eksempel)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #5 Skrevet 29. november 2011 Hva slags type er det da HI? Hodgkins eller non-hodgkins?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #7 Skrevet 29. november 2011 Verre med non enn kun Hodgkins. Anbefaler: http://oncolex.no/
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #8 Skrevet 30. november 2011 Er du dum, 23.05??? Det er slett ikke uvanlig å leve i mange år med ubehandlet kreft, så å si at det var marijuanha som sørget for at din morfar levde i 7 år er helt på jordet! Man dør av kreft om det ikke blir behandlet, og uansett hvor mye man skulle ønske det, så hjelper det ikke med dop, vitaminer eller andre mirakelkurer. Cellegift er tøft, men det virker. Overlevelsen på så og si alle krefttyper er mangfoldige ganger bedre idag enn for bare 15-20 år siden. Jeg blir virkelig sjokkert over sånne som deg, si at noen må røyke seg steine istedet for å få adekvat behandling...Vet du, jeg tror ikke du er så tøff i trynet om du en dag skulle få kreft. Til HI, jeg kan ikke noe om lymfekreft, men så noen under hadde linket til onkolex, er mye bra der. Vil uansett anbefale deg å prate med noen som kan dette, er fort å gå seg vill i behandlingsformer, prognoser og alt som følger med. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #9 Skrevet 30. november 2011 Jeg tror faktisk du skal holde deg unna internett. Jeg vet du søker informasjon, men siden du(og jeg også) ikke innehar fagkunnskapen rundt dette så blir en lett skremt. Jeg har gjort samme tabben som deg tidligere og lest meg vettskremt. Er det du som har fått vite du har lymfekreft, eller noen du er glad i? Med alle kreftformer kan det gå den ene eller den andre veien. Heldigvis blir legene stadig flinkere til å behandle!! Men jeg vet om folk som har overlevd både kreft i få lymfeknuter, eller i begge sider av kroppen. En gammel kollega av meg for eksempel. Hun hadde vekst i lymfeknuter på begge sider av kroppen. Hun trodde hun måtte ta cellegift, men det viste seg dette var en form som kunne behandles med en annen type medisin. Nå vet jeg ikke hva slags medisin det var. Men husker at hun sa at det var ekkelt å vite at lymfeknutene blir større igjen hvis hun ikke får denne behandlingen(tror det er fire ganger i året). Men som sagt, behandlingen gjør at hun er helt frisk og rask. Lykke til. Det er ikke lett med dette livet der ting skjer som vi ikke kan styre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå