Gå til innhold

Har barna deres tv på rommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og evt hvor gamle var de da de fikk dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, og det kommer han heller ikke til å få før han er såpass stor at han ikke lar livet styres av TV'n. Har TV på stua som funker fett for alle, så da ser jeg ikke behovet. Skal vurdere å innrede en "ungdomshule" etterhvert som poden blir stor, men nå er han 3,5 og TV tid er regulert av nazimamma!

Skrevet

Nei.

Eldste er 10 (snart 11) år og vi har ingen planer om å sette tv på rommet. Det blir ikke før han er gammel nok til å kjøpe seg sin egen tv for egne sparepenger...

Skrevet

jepp.

de er 4 og 10. fikk i fjor. han på 10 har tv med rikstv og 4åringen har kun mulighet for å se DVD.

Skrevet

barna ar det ikke enda, men tar nok ikke lang tid før de får det.. de er 1 og 3 år. så 3 åringen får nok neste år..

Skrevet

Nei gurimalla, hvorfor trenger barn det?

Syns det er så tragisk å se unger i 4-årsalderen, sitte i en sakkosekk på rommet sitt og glo på tv fra de kommer fra bhg til de skal legge seg.

Men sikkert kjekt for foreldre som egentlig ikke liker å tilbringe så mye tid med ungene da ;)

Skrevet

Ja,

Har tvillinger på 3 år og de har tv på rommet, kjøpte nye og visste ikke hvor jeg skulle ha den vi hadde inne på rommet vårt, så den fikk de :)

Er glad jeg slipper å synge trollmor sangen mer,

Nå er det bare på med film og timer på tv så slår den av seg selv.

I love technology :D

Skrevet

Nei, ingen av mine fire barn har tv på rommet. eldste er 13. Her i huset kommer vi ikke til å skaffe oss det. Vi har dog tv både i stua og i kjellerstua.

Skrevet

ja, men den er ikke kjøpt "til" ham. Da vi flyttet sammen (jeg var alenemor) hadde vi hver vår tv, og da endte den ene på rommet til gutten min. Lenge ble den ikke brukt til noe (er ikke koblet på kabalene og har heller ikke dvd), men da han var 4,5 fikk han Wii og nå brukes den til det nå og da. Ikke noe problem, den brukes ikke hele tiden.

Skrevet

Herregud så nitrist, tenk å ikke gidde å synge nattasang til ungene sine. Nei, enklere med tv gitt, sett på en film til de sovner :P

Skrevet

Ja, 11 åringen kjøpte seg 40 " for egne sparepenger.

Skrevet

Nei, men vi er ikke noe bedre fordet.

Vi har to stk tv i vårt hus på over 300 kvm (nevner str på hus da jeg tenker det er forskjell om man bor på 50 elle 300 kvm.

En tv er i et lite rom vi kaller tv stue (liten reisetv) og ett er i gjennomgangstue stor tv på 32 tommer. Bibliotekstuen og kjellerstue + alle soverom er uten tv.

Skrevet

Nei .det skjer ikke.Aldri,.ikke før han er tenåring.Ødlegger nattesøvnen.Hvis reglene for tv titting ikke er knall harde

Skrevet

nei, det har de ikke, og vi har heller ingen planer om at de skal ha. De er snart 8 og 5 år.

Skrevet

Nei, men min er bare 3,5 år.

Har ikke tengt tanken en gang..

Skrevet

Nei, her må 11 og 13 åringen se tv i stue eller kjellerstue. Kommer ikke til å skje at de får egen tv.

Skrevet

Selvfølgelig ikke !!!

Eller eldste har, han kjøpte det selv da han var 17 år...

Skrevet

Nei det har de ikke og får det ikke på lenge heller. De er 5 og 7 år gamle. De har hver sin CD spiller der de hører lydbøker og av og til musikk. Det er nok her.

Skrevet

Har planer om å kjøpe en til 4- åringen. Bare en sånn han kan se DVD på da. Om han ser film på rommet eller stua har ingenting å si, men vi er mektig leie Kaptein Sabeltann:)

Han kommet ikke til å få se noe MER tv av den grunn,så det har ingen praktisk betydning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...