Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 noen? hvordan ikke kvele bilen blant annet?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #3 Skrevet 29. november 2011 Riktig gir, alltids høyest mulig gir gir lavest turtall. Første gir er kun til start og stopp. Slippe clutchen rooolig ut når du skal gasse for ikke å kvele bilen.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #4 Skrevet 29. november 2011 men når jeg stopper i kryss og står stille, hvordan starter jeg igjen? står med clutchen inne?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #5 Skrevet 29. november 2011 Lukk øyna, Inn med gassen, Og slipp clutchen
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #6 Skrevet 29. november 2011 da slipper du clutchen rolig ut til bilen begynner å rulle litt av seg selv også møter du med gass.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #7 Skrevet 29. november 2011 hei,. driver med bil låppen selv for tiden. og jeg kan komme med noen råd som har hjulpet meg. om du er uheldig og kveler bilen så ikke se i speilene før du har fått bilen i gang og er klar til og kjøre igjen, man blir fort stressa av bilene bak og da kveler bilen lettere igjen. ta det med ro. finn dine egne teknikker for hvordan du vil gjøre de ulike ting.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #8 Skrevet 29. november 2011 Når du øvekjører en bil. Så er det som regel en kompitent person som sitter vedsiden av deg, eller har du bare tatt en snarvei og drete i det eller? siden du lurer på hvordan du ikke skal choke bilen... Bare lurer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå