Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 Pokker ta "flink pike" syndromet...kjenner jeg har veldig høy terskel for å ringe føden, og blir ganske usikker nå.. Har hatt relativt sterke kynnere til og ifra i dag. Men gitt seg en time eller to innimellom. Nå i kveld etter middag har det tatt seg opp igjen... På "rieteller" kommer de ca hvert 15min, og varer i 2min. De er ganske vonde, men ikke så de går utover pusten... Har hatt kynnere før, men ikke så lenge av gangen(2min). Itillegg så "stikker det" på en måte i vagina... Det startet i hvile, har tatt det med ro i hele dag og jeg er i uke 23 nå. Er jeg overnervøs her?!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #3 Skrevet 29. november 2011 Det kan være sterke kynnere, men man vet ikke, så det beste er å ta en tlf til føden. Du er flink pike om du ringer.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #4 Skrevet 29. november 2011 Takk! Som man sikkert forstår så er det vel egentlig bare et "spark bak" man ønsker seg med et slikt innlegg... Takk for at dere svarte, jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå