Gå til innhold

Hører dere alltid på noe i bilen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var ute og kjørte i dag kom jeg til å tenke på at jeg alltid, absolutt alltid, må ha noe å høre på i bilen, enten det er egne CDer eller radio, og uansett om jeg kjører alene, bare med barna eller med både mannen og barna (også om det er han som kjører). Vet ikke hvorfor, men det er så stusselig å kjøre i stillhet. Hva med dere, andre som må ha lyd på eller er det mange som vil ha det stille?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker å ha det stille i bilen.

Det er så mye lyd og ståk rundt meg ellers, at bilen er min lille frisone.

Er ungene med, ser de som regel på dvd med øreklokker, så da er det stille også.

Har ikke noe steroanlegg hjemme heller. En radio på kjøkkenet bare, men den har bare samboeren min på. Jeg liker stillhet.

Skrevet

Jeg er også en av dem som må ha litt lyd i bilen når jeg kjører. De gangene mannen har kjørt bilen og slått av radioen eller cd-spilleren tar det max 10 sek før det er på igjen;) Syns også det er litt stusselig å kjøre i total stillhet... Dersom ikke det er musikk/radio på så er det bare fordi jeg skravler med en passasjer eller flere, så lyd er det uansett;)

Skrevet

Må ikke, men har det ofte. Jeg kjører ofte langtur og da veksler jeg litt mellom radio, stillhet, telefonsamtaler, lydbok og stillhet.

Skrevet

Kjører jeg alene må jeg høre på radio, alltid musikk så driver å svitsjer mellom kanalene :P Er Leah og/eller sambo i bilen så snakker vi eller hører på musikk eller radio :)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Til og fra jobb blir det ofte nyheter på radio, og så går det i perioder med musikk eller ikke.

Er ofte skikkelig sliten på tur hjem fra jobb, så da er det godt med stillhet. Er jeg hjemme alene, så kan det godt gå en hel dag før jeg setter på musikk, radio eller tv. Elsker stillhet.

Skrevet

Jeg hører nesten aldri på noe når jeg er alene i bilen. Elsker stillheten rett og slett. En mulig bieffekt av å være firebarnsmor :-P

Skrevet

Ja alltid:) elsker å kjøre mens jeg hører på musikk!

Skrevet

Det hender, men det er sjelden. :-) Foretrekker ro og fred. Slik er det også når jeg er alene hjemme, helst ingenting på i hus.

Skrevet

Jeg pleier av alle ting å høre på P4 når jeg kjører bil alene. Hører aldri på den kanalen ellers. Kjører sjelden. "Tør" ikke si det til samboer, han kommer til å synes jeg er håpløs:)

Skrevet

Jeg hører alltid på skikkelig høy musikk når jeg kjører alene. Litt roligere når barna er med, men aldri av.

Og akkurat nå er jeg skikkelig lei cden som står i og prøver å komme på noen sanger som jeg kan ha på en ny cd =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...