Gå til innhold

les her alle dere som M

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg MÅ lage kalender. Jeg MÅ IKKE lage dyr kalender. Artikkelen du linker til, og som jeg vil tro at du har lest, snakker om DYRE kalendere.

Les artikkelen en gang til du.

Skrevet

Vel,

Jeg syns det er morsomt å lage kalendere til barna og samboer også.

Men jeg kjøper ikke dyre ting. Minstemann på 2 år er veldig opptatt av dyr, har derfor kjøpt en boks med dyr og han får 1 dyr for hver dag. Kostet 79 kroner. Syns ikke det er spes dyrt altså

Skrevet

Jeg har kjøpt en Hello Kitty-kalender. Åpnet den, pakket inn tingene og serverer det hele som en pakkekalender.

Er det gavepapiret som gjør at det blir galt?

Skrevet

Signerer de andre her:) Ingen dyre leker her. Et dyr eller en bil daglig. Snop i helgene. Grunnen er at jeg ikke vil gi henne snop daglig. En 2 åring blir fort et vanedyr;)

Skrevet

Det er som noen andre sa, snakk om dyre pakker i kalenderen og der er jeg enig.

Jeg tror ikke tannhelsetjenesten synes sjokolade er bedre enn noen hårspenner eller lignende.

Skrevet

Jeg er, unnskyld uttrykket, dritt lei av alle som skal legge seg borti alt, og som skaper problemer av alt!

Jeg har lagd pakkekalender til mine barn som nå er tenåringer, i alle år. De har fått alt fra en sjokoladekule til øredobber som skal brukes på juleballet (ja, de får kalendere ennå i en alder av 14 og 19 år). De får også ganske dyre gaver til jul og bursdag og er det noe de trenger mellom høytidene, får de jammen det også!

Og enda har de blitt to flotte, høflige, takknemlige og ydmyke tenåringer! De viser stor takknemlighet for alt de får, enten det koster 10 eller 1000 kroner!

Nå må noen begynne å bruke sunn fornuft og la foreldre få gjøre som de synes er best, jeg blir helt kvalm av alle bedrevitere der ute! Skjerp dere!

Skrevet

akkuart ferdig me pakkekalenderen til guttungen, å brukte nøyaktig 214kr og 50øre på den. tror ikke han vokser opp til å bli utakknemlig av den grunn. mener kindersjokolade kalenderen kostet rundt 199kr på spar. så alt i alt fins ikke dårligsamvittighet for at jeg på død å liv absolutt vil lage kalender til han, er trossalt litt mer koselig med noe hjemmelaget :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...