Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 hvor har dere bestilt julekort og er dere fornøyd?er så usikker på hvor jeg skal bestille fra i år,så håpet noen har erfaringer å dele:)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #2 Skrevet 29. november 2011 Jeg bestilte fra elitefoto i år. Veldig fornøyd. Har prøvd extrafilm, elkjop, og optimalprint tidligere. De hadde jo 50% rabatt på alle julekort til og med 27.11, så du skulle vært litt tidligere ;o)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #3 Skrevet 29. november 2011 www.kortshop.no og www.printswithwings.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå