Gå til innhold

Festet seg??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei:) Tengte jeg måttte høre om det er noen andre som er i samme situasjon??

Jeg hadde så nedtrykk for 1 uke siden så dro til jordmor. Hun sjekket meg å da var hodet kommet helt ned og festet seg. Var da 30+2. Fikk beskjed om å ta det veldig med ro, men skal begynne å jobbe 50% i slutten av uka. Velsig spent for har mye smerter å nedtrykk fortsatt.

Noen flere som har det sånn??

Er redd veslemor kommer for tidlig:\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det ikke på samme måte. Nesten tvert imot, vil jeg si. Er i dag 30+0 og Lillebror snur og vender på seg stadig her. Veksler mellom hode og seteleie og ligger høyt oppe. Vet ikke hvor mye det har å si for faren for for tidlig fødsel dersom man har mye nedpress, men vet det er vanligere for flergangsfødende (nedpress) enn for førstegangs. Selv synes jeg det er lov å kaste inn håndkle dersom man har mye smerter. Jeg ville nok fått en ny vurdering og evt forlenget sykemeldingen dersom legen/jordmor mente det var en risiko for for tidlig fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den lille som er i magen nå, ligger med hode ned, men har ikke festet seg, men førstemann festet seg i 5månede og alt gikk bra og han kom bare to dager før termin. så trenger ikke komme før av den grunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har hatt rare følelser og vondter denne uken jeg og. Veldige stikninger helt nede og kjenner han godt helt langt nede. Jeg tror nå hodet er ned og at han "graver" seg ned eller vrir på hodet så det gjør vondt i bekkenbunnen. Den ene dagen var det sikkelig vondt. satt anspent på jobb og ventet på neste stikning. Mulig han festet seg. Skal til legen neste uke så blir spennende å høre.. Jeg er 32 uker i morgen. Har en fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...