Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 Vurderer dette på babyen som kommer snart...
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #2 Skrevet 29. november 2011 Veldig fint i seg selv. MEN det blir veldig ofte forkortet til Alex (om ikke av foreldrene, så ihvertfall av kompisene) og det er skikkelig fælt...
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #3 Skrevet 29. november 2011 jeg syns det er ett veldig fint navn, og de jeg kjenner som heter det er ordentlige snille karer.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #4 Skrevet 29. november 2011 Enig med 20:47. Desverre forkortes det så og si alltid, og synes Alex er skikkelig harry
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #5 Skrevet 29. november 2011 Jeg liker det, og jeg foretrekker det stavet som Aleksander, ikke Alexander. Alex er heller ikke dumt, det blir som Kristoffer og Kristian som blir kalt Chris det
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #6 Skrevet 30. november 2011 Jeg synes det er fint Har/hadde tenkt å kalle den lille som kommer i januar det,men da storebror heller vill kalle han thommas. Så vi må "krangle" mer om navnet Storebror heter forresten Kristoffer
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #7 Skrevet 30. november 2011 Syns det er OK, verken mer eller mindre.. Selve navnet er fint, men blir somregel forkortet, også er det blitt så vandlig å ha det til mellomnavn.. Det er det samme med Andre/Andrè, Aleksander/Alexander -"vi tar det som mellomnavn, det pass til alt" eller " vi har ikke nå anna å bruk, så da bruk vi det" Nå må ikke dere som har dette navnet på baret deres bli sinte, eller føle seg støtt, jeg bare syns det er blitt litt for vandlig mellomnavn! Men Aleksander som eneste fornavn, er helt ok, kjenner flere som heter det, alle er kjempehyggelige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå