Gå til innhold

hva har dere i pakkekalenderen til barna?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har vi f.eks. figursåper, kluter som vokser i vann, dyrefigurer (dinosaurer til 4-åringen), små bøker (fant på tilbud på Nille), små racerbiler, Cars wheelie, Cars tatoveringer, ullsokker, Cars-boxer, bademaling... To gutter som deler kalender;)

Skrevet

VI har,lommelykt/lysstav med blinking og masse farger,vaskeklut med kitty og lynet,leire,småbiler,Aktivitetssett (nisser og julepynt),klistermerker, plastglass med kitty/lynet,snurrebass med lys/lyd,neglelakk,maling,og snop i helgene,julesokk på julaften og dvd på lillejulaften,den får de sammen.

Tingene koster mellom 5-30 kr utenom de 2 siste.

Skrevet

Kluter som vokser i vann, pynt til ett lite juletre han har på lekerommet sitt, malekost, bøker som du fra nille, småbiler, sokker med figurer på, tannbørste med figurer på, refleks, nisselue, slike små poser med en legofigur i, boxershorts, flaxlodd. ja det var det jeg kunne komme på.

Aktiviteter hver helg som å bake julekaker, lage pepperkakehus og pynte til jul.

Skrevet

Sønnen min på tre år får DVDer (på lørdager, til lørdagsgodtet), plastdyr. biler, magiske vaskekluter, et par bøker og morsomme badeender. I fjor, da han var to, fikk han i hovedsak Duplo (større esker fordelt på flere dager) og puslespill (også delt opp over flere dager).

Skrevet

Det er så lenge siden jeg lagde den at jeg nesten ikke husker, men her er det jeg kommer på:

Hårspenner

Små figurer

lekebiler

sprettball

litt godteri på lørdager

pc-spill på juleaften (så hun kan spille mens vi ordner og hjelper henne innimellom)

Skrevet

Litt juletrepynt, sjokolade på lørdag, hårstrikk og hårkliper, smykker(H&M), rosa penn..kommer ikke på mer jeg heller..

Skrevet

Finnes mye billig og bra kalendergaver på Søstrene Grene=)

3 D-klistremerker, sprettballer, målebånd (hun elsker å måle hehe), sånn snøkule med glitter og prinsesse inni, snurrebass m lys, blinkende lekeball, ballonger, perlesett til armbånd/ kjeder. Har også kjøpt inn litt "smykker" og hårspenner på KappAhl og Nille, når jeg har snublet over ting på salg iløpet av høsten. På julaften skal hun få en Mikke Mus DVD eller lign. (kanskje i strømpen sin)

Skrevet

sing sang kort til toåringen og lego city hus til de største

Skrevet

Lego, lightsticks," iq-oppgaver", vitsebok, lær engelsk bok, lureting, boxer, pc-spill, hoppetau... Til gutt på 7 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...