3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 29. november 2011 #2 Skrevet 29. november 2011 Her har vi f.eks. figursåper, kluter som vokser i vann, dyrefigurer (dinosaurer til 4-åringen), små bøker (fant på tilbud på Nille), små racerbiler, Cars wheelie, Cars tatoveringer, ullsokker, Cars-boxer, bademaling... To gutter som deler kalender;)
Storebror & Lillesøster Skrevet 29. november 2011 #3 Skrevet 29. november 2011 VI har,lommelykt/lysstav med blinking og masse farger,vaskeklut med kitty og lynet,leire,småbiler,Aktivitetssett (nisser og julepynt),klistermerker, plastglass med kitty/lynet,snurrebass med lys/lyd,neglelakk,maling,og snop i helgene,julesokk på julaften og dvd på lillejulaften,den får de sammen. Tingene koster mellom 5-30 kr utenom de 2 siste.
Renate :-) Skrevet 29. november 2011 #4 Skrevet 29. november 2011 Kluter som vokser i vann, pynt til ett lite juletre han har på lekerommet sitt, malekost, bøker som du fra nille, småbiler, sokker med figurer på, tannbørste med figurer på, refleks, nisselue, slike små poser med en legofigur i, boxershorts, flaxlodd. ja det var det jeg kunne komme på. Aktiviteter hver helg som å bake julekaker, lage pepperkakehus og pynte til jul.
Lemonia Skrevet 29. november 2011 #5 Skrevet 29. november 2011 Sønnen min på tre år får DVDer (på lørdager, til lørdagsgodtet), plastdyr. biler, magiske vaskekluter, et par bøker og morsomme badeender. I fjor, da han var to, fikk han i hovedsak Duplo (større esker fordelt på flere dager) og puslespill (også delt opp over flere dager).
lille sprelle Skrevet 29. november 2011 #6 Skrevet 29. november 2011 Det er så lenge siden jeg lagde den at jeg nesten ikke husker, men her er det jeg kommer på: Hårspenner Små figurer lekebiler sprettball litt godteri på lørdager pc-spill på juleaften (så hun kan spille mens vi ordner og hjelper henne innimellom)
Mammapudding Skrevet 29. november 2011 #7 Skrevet 29. november 2011 Litt juletrepynt, sjokolade på lørdag, hårstrikk og hårkliper, smykker(H&M), rosa penn..kommer ikke på mer jeg heller..
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 29. november 2011 #8 Skrevet 29. november 2011 Finnes mye billig og bra kalendergaver på Søstrene Grene=) 3 D-klistremerker, sprettballer, målebånd (hun elsker å måle hehe), sånn snøkule med glitter og prinsesse inni, snurrebass m lys, blinkende lekeball, ballonger, perlesett til armbånd/ kjeder. Har også kjøpt inn litt "smykker" og hårspenner på KappAhl og Nille, når jeg har snublet over ting på salg iløpet av høsten. På julaften skal hun få en Mikke Mus DVD eller lign. (kanskje i strømpen sin)
auro Skrevet 29. november 2011 #9 Skrevet 29. november 2011 sing sang kort til toåringen og lego city hus til de største
julijente 2011 Skrevet 29. november 2011 #10 Skrevet 29. november 2011 Lego, lightsticks," iq-oppgaver", vitsebok, lær engelsk bok, lureting, boxer, pc-spill, hoppetau... Til gutt på 7 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå