Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 Jeg har vokst opp med en veldig hissig far, som har slått min mor flere ganger. Jeg kom mange ganger hjem fra skolen og fant han skrikende og kjeftende på min mor, eller så fant jeg henne gråtende alene. De satt oftest i hver sin etasje og mamma slappet bare av når han var på sjøen på jobb. De er likevel gift enda, og det hele har roet seg. Han går til psykolog og på medisiner, og hun har sagt at dersom han gjør noe lignende nå så er det nok. Det verste han gjør nå er å bli hissig verbalt dersom det skjer noe som kan irritere han grenseløst.. De siste årene har dette går mer og mer innpå meg, jeg klarer ikke å prate skikkelig med faren min, orker nesten ikke synet av han, men tolerer han i forhold til barna, da han faktisk er en veldig flink bestefar og forguder barna mine.. Han er veldig opptatt av oss barna, deler ut mye forskudd på arv slik at vi skal ha det bra, hjelper oss økonomisk dersom vi trenger, dette føler jeg er noe han gjør for kompensere for det han har gjort mot mamma.. Vet ikke hva jeg vil med dette, men godt å få det ut et sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå