Gå til innhold

Idag måtte jeg kjøpe mammabukse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er uke 10+4 nå, og i to uker har jeg slitt med bukser som strammer så over magen. Har gått i tights, tunika, fine strømpebukser. Men savnet så dongeribukser, fant ei kjempefin mammabukse på h&m, så nå er jeg fornøyd:P

Verst er det at jeg ikke har gått noe opp i vekt, heller 2 kg ned, men magen er liksom større.

Andre som har merket at de vanlige buksene har blitt trange?

Ellers så begynner jeg å få troen på at dette blir å gå bra nå, begynner å bli vant med tanken på å få beibi i hus igjen, lenge siden sist;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia.

Jeg er ikke mer enn 7+5, men sliter allerede med bukser :( går kunn i joggebukser, thights til nøød, men ingen dongribukser... Men jeg har bestemt at jeg ikke skal kjøpe noen ny bukse før jeg har vært på ny UL i uke 10 :) (litt mer utvalg i Oslo enn her jeg bor :P å skal på UL på riksen)

Jeg har gått ned i vekt også... 2-3 kg. :S hehe...

Skrevet

Mammabukse ble kjøpt inn forrige uke, uke 10. Føler at alle ser at jeg er gravid, men håper å skjule det for de som ikke vet det enda til over jul!

Vide tunika er tingen:-)

Har lagt på meg va 2 kg

Skrevet

Jeg er 12 fullgåtte på torsdag og har kjøpt 2 mammabukser. Gått opp 2kg og endel luft, så de er utrolig mye bedre å gå i:)

Skrevet

Haloen :)

Jeg fant frem mammabukse fra forrige gang denne uken, var veldig ubehagelig å gå med olabukser, så nå er det hvert fall komfortabelt :) men det ser ut som de mammaklærna fremhever magen, for jeg ser virkelig gravid ut med når jeg har på mammabukse og mine gamle gensere. Er 11+5 i dag, så det gjør egentlig ingenting , de aller fleste vet jo det allerede, men det er likson at når magen kommer til syne, da begynner alvoret, føler jeg :)

Skrevet

Jeg måtte idag ha på meg en bukse med smekken åpen!! ;o flau.. jeg er jo bare 7+2 idag, men er fryktelig oppblåst :/ og ikke minst kvalm, er derfor eklere å gå med bukse som strammer..

må nok kjøpe meg mammabukse snart.....

Skrevet

Hehe, klarte ikke holde meg når jeg fikk positiv test i uke 5 jeg og gikk til innkjøp av 2 mammabukser :-P. Var litt tidlig og var mye ekstra stoff som ble klumpete, så de ble liggende i skapet for det meste. Men denne uken måtte de frem (11+3 idag), og det var jo så mye mer behagelig og ha på, men ja, det fremhever absolutt magen mer, så vi må nok snart si til de rundt oss, inkl 4 åringen hjemme :-). Gleder meg litt jeg. For da kan jeg være litt "mer" gravid :-)

Skrevet

Ja, jeg er 11+5 og hadde min første dag i mammabukse i dag! Men har kjent at buksene har vært ubehagelige i flere uker allerede. Føler alle kan se det nå.

Skrevet

Er 7+6, sliter med buksene allerede, ja... Har ett par som jeg kan bruke på jobb, og bruker store, vide genere over :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...