Olivia74 Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 Er uke 10+4 nå, og i to uker har jeg slitt med bukser som strammer så over magen. Har gått i tights, tunika, fine strømpebukser. Men savnet så dongeribukser, fant ei kjempefin mammabukse på h&m, så nå er jeg fornøyd:P Verst er det at jeg ikke har gått noe opp i vekt, heller 2 kg ned, men magen er liksom større. Andre som har merket at de vanlige buksene har blitt trange? Ellers så begynner jeg å få troen på at dette blir å gå bra nå, begynner å bli vant med tanken på å få beibi i hus igjen, lenge siden sist;)
Alvepia *happy mum* Skrevet 29. november 2011 #2 Skrevet 29. november 2011 Heia. Jeg er ikke mer enn 7+5, men sliter allerede med bukser går kunn i joggebukser, thights til nøød, men ingen dongribukser... Men jeg har bestemt at jeg ikke skal kjøpe noen ny bukse før jeg har vært på ny UL i uke 10 (litt mer utvalg i Oslo enn her jeg bor å skal på UL på riksen) Jeg har gått ned i vekt også... 2-3 kg. :S hehe...
lykkelig78 Skrevet 29. november 2011 #3 Skrevet 29. november 2011 Mammabukse ble kjøpt inn forrige uke, uke 10. Føler at alle ser at jeg er gravid, men håper å skjule det for de som ikke vet det enda til over jul! Vide tunika er tingen:-) Har lagt på meg va 2 kg
Prøver igjen *junibaby12* Skrevet 29. november 2011 #4 Skrevet 29. november 2011 Jeg er 12 fullgåtte på torsdag og har kjøpt 2 mammabukser. Gått opp 2kg og endel luft, så de er utrolig mye bedre å gå i:)
mamma til s@lma Skrevet 30. november 2011 #5 Skrevet 30. november 2011 Haloen Jeg fant frem mammabukse fra forrige gang denne uken, var veldig ubehagelig å gå med olabukser, så nå er det hvert fall komfortabelt men det ser ut som de mammaklærna fremhever magen, for jeg ser virkelig gravid ut med når jeg har på mammabukse og mine gamle gensere. Er 11+5 i dag, så det gjør egentlig ingenting , de aller fleste vet jo det allerede, men det er likson at når magen kommer til syne, da begynner alvoret, føler jeg
VenterPåNr.2 Skrevet 30. november 2011 #6 Skrevet 30. november 2011 Jeg måtte idag ha på meg en bukse med smekken åpen!! ;o flau.. jeg er jo bare 7+2 idag, men er fryktelig oppblåst :/ og ikke minst kvalm, er derfor eklere å gå med bukse som strammer.. må nok kjøpe meg mammabukse snart.....
Godgutten 07 Junispire :-D Skrevet 30. november 2011 #7 Skrevet 30. november 2011 Hehe, klarte ikke holde meg når jeg fikk positiv test i uke 5 jeg og gikk til innkjøp av 2 mammabukser :-P. Var litt tidlig og var mye ekstra stoff som ble klumpete, så de ble liggende i skapet for det meste. Men denne uken måtte de frem (11+3 idag), og det var jo så mye mer behagelig og ha på, men ja, det fremhever absolutt magen mer, så vi må nok snart si til de rundt oss, inkl 4 åringen hjemme :-). Gleder meg litt jeg. For da kan jeg være litt "mer" gravid :-)
TPK Skrevet 30. november 2011 #8 Skrevet 30. november 2011 Ja, jeg er 11+5 og hadde min første dag i mammabukse i dag! Men har kjent at buksene har vært ubehagelige i flere uker allerede. Føler alle kan se det nå.
Kosemosepose Skrevet 1. desember 2011 #9 Skrevet 1. desember 2011 Er 7+6, sliter med buksene allerede, ja... Har ett par som jeg kan bruke på jobb, og bruker store, vide genere over :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå