Gå til innhold

LITT irritert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jentungen på 3 år skulle for første gang ha samvær med faren på ettermiddagen i en hverdag idag for første gang. Normal løsning vi har hatt er annenhver helg, han hadde henne sist i helgen. Nå har han satt dama sin til å passe ungen mens han selv stakk for å spille poker!! Hun var jo så snill og sendte mld og oppdaterte om hvordan jenta hadde hatt det i barnehagen idag for det var hun som hentet ungen. Men irritert på den slampen som har stukket av for å spille poker når det faktisk er HAN som faktisk har ansvar for jenta, ikke dama som han har lempet hjemme som barnevakt. For hele poenget med samvær er jo nettopp at hun skal tilbringe tid med faren sin vel?..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt irritert? Jeg ville KOKT OVER!

Skrevet

Skjønner godt at du er irritert.

Er mange fedre som krangler til seg samvær, og når samværet først er på plass så overlater dem ungen til nye dama.

Skrevet

Jeg skjønner deg godt, HI... Hadde også blitt irritert!

Skrevet

Litt av en idiot! Sånn var han når vi var sammen og, bare leempet over alt ansvar for meg og stakk av og gjorde det han ville! Skjønner ikke at hun nye holder ut.. Men dette skal tas opp når han kommer.. -HI-

Skrevet

Et lite tips - planlegg hvordan du skal ta diskusjonen. Da blir det vanskeligere å vri det til å handle om deg, beskylde deg for sjalusi etc.

Vær klar på at du ikke synes det er et problem at dama hans var sammen med barnet, men at problemet er at han ikke var det.

Skrevet

Jeg hadde klikket!!!

Skrevet

Forstår godt irritasjonen! Spesielt siden det nå var første gang, og kun en ettermiddag..

Men, skal man vente med å kjempe den kampen til man ser om det skjer igjen?

Eller skal man svelge den kamelen, hvis det viser seg å være et engangstilfelle?!

Igjen, forstår at man blir forbannet, men kan det være taktisk å se det ann litt...sånn på sikt?!

Skrevet

Han ringte meg nå og spurte om når ungen skulle leveres. Sa at hun skal leveres snarest da det er sengetid for henne NÅ. Så måtte jeg spørre om hvorfor dama hans hadde barnet mens han hadde stukket av og da var svaret: Fordi han hadde planlagt leeenge og spille poker idag og fordi dama hans tilbudte seg det! Å herregud, oppgitt..

Skrevet

19.42, jeg er ikke forbannet. Men oppgitt og irritert, fordi det er så TYPISK han å gjøre sånt. Han pleier også å ha dama som barnevakt de helgene han har samvær mens han gjør andre ting, selv om han har to helger der han har helt fri han også :) Den lille tiden han er sammen med datteren bør han da kunne prioritere fremfor fritdssysler han kan styre med når han har barnefri?

-HI

Skrevet

Jo, jeg er 100% enig i at samvær=tid med eget barn for enhver pris!! Men jeg viste ikke at han hadde "satt henne bort" før, DA hadde jeg blitt forbannet også!

-Tenkte tidligere at dette var første gangen det hendte, og da kunne man kanskje se det ann litt... :)

Heier på deg her!! ;)

19:45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...