Gå til innhold

Hvor kjøpe krans til døra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merkelig at jeg ikke kan finne dette, har kikket litt i butikker i dag. Hvilke butikker finner jeg krans til ytterdøra? Da mener jeg altså en som tåler litt vær og vind. Og jeg vil ikke ha en av granbar, men som kan brukes igjen flere år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke blomsterbutikker noe slikt? Eller er det bare sånne som kan brukes én sesong? Hva med for eksempel Kremmerhuset?

Skrevet

Kremmerhuset har jeg vært på, de hadde ikke. Blomsterforretninger og et par dagligvarebutikker hadde bare slike som kan brukes én sesong. Kanskje Bohus e.l. har?

Skrevet

Jeg kunne tenkt meg krans med lys i, men dog uten ledning. Finnes det?

Skrevet

Takk for flere tips. Nille hadde ikke, men skal se på Europris, Skeidar og Bohus i allefall.

Skrevet

Jeg fant en kjempefin konglekrans på Kid Interiør i fjor, den er litt sånn tung og solid, så den henger godt. Er rett og slett en hel masse kongler, med litt glitterdryss på- nydelig og enkel, og like fin i år som i fjor =)

Skrevet

Kid, ja, det har de jo på senteret nærmest oss. Får skrive det på liista også. Kjempebra med mange tips, finner helt sikkert noe nå. :-)

Skrevet

Bondens market i Oslo (Valkyrieplass)/Bærums verk, hhv lørdag og søndag førstkommende helg - finn standen til Blomsterhagen på Abildsø og ta en titt der, fine kranser i fjor i allefall! Kortreist, økologisk produsert, fint og trivelig. Hvis du befinner deg på de trakter da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...