Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 Det er en vikar innom på jobben nå, en bekjent fra gamle dager. Han er så god, snill og morsom. Han er raus med klemmer og positive ord, en skikkelig godgutt! Akk, jeg er litt betatt jeg Vi har aldri hatt noe kjærlighetsforhold noensinne! Men gode venner har vi vært i ungdommen og han er så real og god Hihi, det er jo litt deilig å kjenne at det kribler litt i magen når vi skravler sammen på jobb Men også litt skummelt Skal jo ikke føle det sånn ovenfor noen andre enn mannen min, men sånn er det nå bare
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #2 Skrevet 29. november 2011 Det at man er i et forhold er ingen garanti for at man ikke blir betatt av andre. Følelser er en rar ting man ikke kan styre. Det som teller er hva man gjør når det skjer. La det krible litt i magen. Nyt det, og smil for deg selv. La det være din hemmelighet Og når det går over, vit at du ikke har gjort noe som du ikke kan fortelle din mann.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #3 Skrevet 29. november 2011 Enig med deg, 18:16.. Ikke kryss noen grenser, og ikke gjør noe du ikke kunne gjort om mannen din var tilstede. Men å få en go'følelse, det tror jeg bare er sunt
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #4 Skrevet 29. november 2011 hehe, ja, jeg er litt kjedelig på den fronten altså Tar imot en god klem uten problem, men kunne ikke fallt meg inn å feks lukke døra til kontoret når han var inne der sammen med meg osv Jeg er veldig skikkelig Men han er så god og snill Og han kommer alltid innom meg og gir meg en klem og noe gode ord når han er vikar Bare koselig HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå