Gå til innhold

174 cm... veier 70 kg.... Normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller... føler kanskje jeg kunne/burde få av ett par kilo...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva som er normalt for deg er vanskelig for meg å svare på. For noen veier du lite - for andre mye.

Selv er jeg 171cm og 68kg. Jobber meg ned til 62.

Skrevet

Vel - det spørs om du er trent eller ikke.

Jeg er godt trent er 165 og veier 64. Hadde jeg vært utrent hadde det vært litt mye for min del.

Skrevet

Det er normalt, men du har ikke vondt av å miste noen kilo. Jeg er 1,5 cm kortere og veier ca 65 kg. Jeg er godt trent og har i tillegg bred/tung beinbygning, og kunne ikke blitt noe særlig lettere enn nå uten å miste formene, så noen kilo mer hadde også gått bra uten at jeg så rund ut. Om du, som meg, har timeglassfigur med tung benbygning vil ikke 70 kg se så ille ut :-)

Skrevet

Jeg er 168 og veier 56kg i en alder av 23 år.

Jeg er slank, høy forbrenning (Kan spise så mye jeg vil uten å legge på meg noe særlig) og jeg har en liten beinbygning. Hadde jeg vært 90kg så hadde jeg slitet...(Veide det i slutten av svangerskapet)

Kan jo egentlig ikke svare på det, men er du trent? beinbygningen din? Høy forbrenning og osv?

Skrevet

Jeg er 170 cm og 67 kg nå. Føler meg mykt blubbete visse steder, men ser slank ut. Jobber meg ned til 58. Saaaaaaakte, men klarer det til slutt, kan ta et par år haha:D

Skrevet

Merkelig at noen kan si du bør ta av noen kg! Men det er vel som de sier...KG har ingen betydning!!

Jeg er selv 173 cm og veier 64 kg, og jeg er veeeldig slank! Bruker S.

Skrevet

Hva du veier spiller ingen rolle.. Du kan enten se kjempe tykk ut med 70 kg, eller du kan se radmager ut.. Alt avhenger av kroppsfasongen!

Selv er jeg 1.63 og veier 72 kg.. Selv har jeg helt flat mage, men litt brede hofter og mye pupper...

Selv ser jeg ikke tykk ut!

Skrevet

Haddde vært merkelig om jeg kunne fortelle deg om du er normal eller ikke;-P

Jeg er 171cm og 51kg, og ser normal ut (litt for mye noen steder) men det er det vel neppe noen som vil tro når jeg først har skrevet vekten!

Skrevet

Jeg er 168 cm og veier 69 kg, jeg har mye fett som skal av, skal ned 10-15 kg. (Jeg har vært 60 kg før og var da ikke slank/tynn)

Skrevet

Hvis du regner ut BMI'en din anonym over her, så er du undervektig. Jeg er like høy som deg, og har veid 58 kg. Da var jeg sylslank og så ikke helt frisk ut. Så de stedene du mener du har litt for mye skulle jeg gjerne sett.

Skrevet

Hvis du er 171 og veier 51 kg er du jo undervektig!

174 og 70 kg er helt normalt,det sies at man kan veie de 2 siste tallene i høyden uten å være overvektig( altså 74 kg)

Jeg selv er 172 og veier 68,og er fornøyd med det :-)

Skrevet

Da jeg var 170 og 57 kg ble jeg kalt styggtynn. Og det var ikke pent ment, hvis du skulle tvile på det.

Skrevet

Ja, jeg er fullt klar over bmien, og akkurat derfor tar jeg den ikke så veldig seriøst! Skulle gjerne vist deg det ekstra, men det er litt vanskelig her:)

Og det var ikke meningen å være anonym:)

Skrevet

Jeg er 174 cm og når jeg veier 70 kilo er jeg normalvektig, men føler meg blubbete.

Årsaken til det er at jeg har skikkelig eplefasong, så de ekstra kiloene setter seg rundt magen alle sammen. Jeg har lange slanke ben, tynne lår, liten rumpe og små pupper, så når jeg veier 70 kilo ser magen ordentlig rund ut.

Jeg er finest på 63-65 kilo, men selv da har jeg rund mage. Spiller ingen rolle hvor veltrent jeg er, polstringen på magen sitter der uansett.

Om du har din polstring på rumpe, lår og pupper ser du garantert slank ut på 70 kilo.

Skrevet

Er 175 og veier Mellom 68-70 kg. Får alltid høre at jg ser slank ut, og er forholdsvis godt trent. Så jg syns seff at dette høres heeeelt normalt ut :)

Skrevet

Syns det i utgangspunktet høres mye ut men det er vel fordi jeg sammenligner med meg selv.. jeg er godt trent og veier 65 kg og er 180 cm høy. Og jeg føler meg trent og slank, ikke syltynn..

Skrevet

Jeg er 1.72 høy og veier 72 kg. Kunne selv tenkt meg å tatt av noen kg til, skulle gjerne veid 65, men har jobbet såpass hardt for å komme ned i disse 72 og holdt meg der stabilt i noen år nå, så er igrunn fornøyd. Og ja, jeg ser helt normal ut;)

Skrevet

jeg er normalvektig på 72kg og ser helt grei ut opp til 78kg etter det begynder jeg å bli litt stutt.. er bare 163 høy, men er svintung selv om det absolutt ikke ser slik ut så da er det nok meget sansynlig at du er normal du også! :)

legen trodde ikke på det han så i tall på vekta, for jeg er ikke overvektig og ikke bløt eller myk noen steder heller.. har jo litt fett, men ikke noe som skulle tilsi denne vekten i tall..

• 6 år senere...
Skrevet

Jeg er 173 og 55kg. (Vet det er veldig lite) men jeg tenker at er man 173 er det greit å veie 70kg

Anonymkode: 5aa96...304

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er 173 og 55kg. (Vet det er veldig lite) men jeg tenker at er man 173 er det greit å veie 70kg

Anonymkode: 5aa96...304

Dro du opp en 7 år gammel tråd for å fortelle det?

Anonymkode: 0b99d...938

Skrevet

Selv er jeg like høy og veier 90 kg... Og ingen tror meg når jeg sier det. Jeg er overvektig, men de tror jeg er normal. Så hva du syns du estetisk sett bør veie, er noe annet enn hva du trenger å veie.

Anonymkode: cbab5...e21

Skrevet

normalt, jeg er 183 cm og veier 65 ,veldig lite

Anonymkode: 5a7e1...dfc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...