Gå til innhold

Jeg fryyyyyser....


tre håpefulle

Anbefalte innlegg

Den siste mnd har jeg frøse på hender og føtter. Jeg er veldig varm fra brystene og ned til knærne, men hender og føtter føles/og er iskalde.

 

Jeg mener jeg hadde det akkurat likedan ved forrige graviditet. Kroppen har virkelig omstilt blodtilførselen og konsentrerer seg om mageregionen!! =D

 

Flere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg å. Fryser hele tiden. Og jeg er jo vanligvis alltid varm. Når andre finner frem boblejakken på høsten går jeg fortsatt i t-skjorta. Men ikke nå nei...brrr ...kalde hender og føtter her å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig! Jeg har tenkt at jeg har dårlig blodsirkulasjon fordi jeg ikke har trent nok, men det er jo mye mer logisk at det ikke sendes like mye blod til hender og føtter nå. Jeg er 7+3 i dag og iskald på føtter og hender. Jeg fryser også mye raskere på kroppen for øvrig, det er enten eller, varm eller kald. Sjelden noen mellomting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fryser som en gal! I tillegg er det ikke ordentlig vinter, det er 10 pluss ute! Oi oi gleder meg! ;( litt slitsomt faktisk, i tillegg sliter jeg generelt med frysninger nå jeg f.eks ser mat jeg ikkkkke vil ha!

 

Hver dag etter jobb så er det vaaarm og god dusj:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fryser også veldig mye,er gravid for tredje gang men det er første gang jeg fryser sånn.håper det ikke bli 20- grader ute for da flytter jeg inn i badekaret =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det er maaange av oss.

Jeg har gått i ull innerst den siste mnd, selv om det har vært ganske bra varmt.. Har alltid vært litt frysepinn, men nå er det nesten flaut.. Når kommer varmetoktene? Kan godt få noen av dem nå.. Men greit å tenke på at blodet går til den lille, varmer faktisk littegranne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig! Stusset på det en god stund, hvorfor termostaten var helt på tur, helt til jeg fant ut at jeg er gravid :) men det finnes virkelig ingen mellomting, enten frossenpinn eller hetetokt..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hetetoktene kommer sikkert mot slutten, og da er det sommer og varmt itillegg- så da er det sikkert det vi "klager" over ;D

 

Mye som skjer med kroppen ja. Rart egentlig. Luktesansen min tar helt overhånd. DET kan være frustrerende det også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jer er ogsågravid for 3 gang- og fryser mer nå enn de andre gangene, trodde det bare var kaldt på jobben jeg....kanskje jeg fryser lettere nå, merkelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...