Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 Noen som vet hvordan deet er å slutte i arbeid mens man er i svangerskaps-permisjon?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #2 Skrevet 29. november 2011 Hva tenker du på? Oppsigelsestid? Dagpenger? Etter at du har sagt opp jobben så har du 8 ukers karantene før du kan begynne å motta dagpenger, så uavhengig av hvor lang oppsigelsestid du har (hvis du bare har 1 mnd. f.eks) så bør du si opp jobben ikke senere enn 8 uker før permisjoner er over. Ellers så er det greit å slutte i jobben mens man har permisjon ja, da har man god tid på seg til å søke nye jobber.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #3 Skrevet 29. november 2011 BAre tenkte sånn generelt i henhold til permisjonpengene hvis jeg sier opp en stilling nå når jeg går ut i permisjon. var det jeg å tenkte at det kunne være greit mens man er i permisjon å har god tid til å lete etter en ny jobb
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #4 Skrevet 29. november 2011 Karantenetiden på 8 uker begynner å telle først når permisjonen er over. Du kan ellers ha oppsigelsestiden i permisjonstiden slik at du slipper å gå tilbake til stillingen din.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #5 Skrevet 29. november 2011 16.58 her igjen. Ikke si opp jobben før helt i slutten av permisjonen din. Du får da ansiennitet for hele perioden og får ikke hull i cv en din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå