spar ess Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 Eg og sambuaren min har planar om å gifte oss hos sorenskrivaren i Ullensvang, og ynskjer ein uformell middag med familien etter vigselen. Er det nokon som har erfaring med Ullensvang Gjesteheim og kan svare på det eg lurer på. Passer lokalet til ein uformell bryllaupsmiddag? Vektlegg eigarane av staden at det skal vere hygienisk og koseleg? Er eigarane utanlandske sidan dei serverar Thai-mat? (ikkje at det har nokon betydning) Er maten god? Blir veldig takknemleg viss nokon kan hjelpa meg med desse spørsmåla:-)
Mamma til tre gutter Skrevet 29. november 2011 #2 Skrevet 29. november 2011 ja eg gjere.. eg bur her, alltså på Lofthus der ullensvang gjesteheim er.. det er et supert sted til uformell middag... dei har thai mat der gjennom hele våren og sommeren,, men dei har annen mat også, dere får nok bestille det dere ønsker selv... Mannen er norsk med dama er fra thailand.. kjempe koslige og hyggelige folk,, eg vil anbefale dei... eter masse der igjennom året og skal på julebord der no i desember... det er reint og hyggelig der... flotte folk... Masse lykke til
spar ess Skrevet 29. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2011 Tusen takk for svar. Det var betryggande å høyra. Alltid godt å vite litt om staden før ein bestiller, spesielt til ein bryllaupsmiddag:-)
Mamma til tre gutter Skrevet 29. november 2011 #4 Skrevet 29. november 2011 men må bare få med at det er gammel stil på alt der, og resurangen befinner seg i kjelleren, ned ei trapp.. det gjer ingen ting.. viss eg skulle hatt et lite bryllup hadde eg ikkje stussa på og hatt det der.. Men dei er veldig flotte folk, og gjere jobben grundig og lager god mat.. og må jo få med at disse damene fra thailand er jo bare helt råe til å lage ting i frukt og div.. i vårt bryllup hadde ho skjært ut navnene våres i meloner med hjerter rundt... dei hadde bra frukt fat til oss siden vi var mangen og hadde det et anne sted.. men har bestilt koldtbord til barnedåper og er meget fornøyd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå