Gå til innhold

George Michael - Lungebetennelse


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som lurer litt om det kan väre noe annet i tillegg til lungebetennelsen? Vet at lungebetennelse kan väre hardt for voksne, men at familien hans sitter ved sengen hans vitner vel om at han er VELDIG syk...

 

Jeg tenker litt at kanskje han kan ha HIV eller lignende. Da blir jo immunforsvaret svakere (derav navnet), eller om at all dopbruken har gjort kroppen sliten?

 

Bare lurer om andre har tenkt i de samme banene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at du er en smule fordomsfull og aldri ville tenkt på HIV om det var feks. David Beckham som var svært syk av lungebetennelse.

Det er hva jeg tenker.

Skrevet

Lurer på hvorfor man tenker på HIV med en gang fordi mannen er homofil... Fordommer? Man kan bli svært syk av lungebetennelse hvis man ikke starter behandling i tide. Man kan dø av urinveisinfeksjon som utvikler seg til nyrebekkenbetennelse og videre. Man kan bli dødssyk av vanlig influensa. Så det er ikke sikkert det er noe veldig annet galt med George Michael, men han er nå ikke noe ungdom lenger, og kroppen er ikke like robust som hos 20-åringer.

Skrevet

GM har ikke bare vært homofil, han har også blitt tatt for tilfeldig sex med menn på offentlige toaletter.

Jeg mistenker at han har Aids, men det er også en sjanse for at han ikke har det.

Skrevet

Har aldri sett meg selv som fordomsfull, men skjönner at jeg kan oppfattes slik :)

 

Nà sies det at Beckham har rullet i höyet med endel han ogsà, sà hvem vet..

 

 

Takk for innspill, anyway.

 

(Har ikke norsk tastatur derav mangel pà norske vokaler)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...