Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 Hvem i allverden sender dere alle kortene til? Rubbel og bit av alle dere kjenner eller har dere familie på størrelse med en middels stor bygd i Finnmark?
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 29. november 2011 #2 Skrevet 29. november 2011 Familie på størrelse med en middels stor bygd ;-) Sender vel ut ca 45. Hehe, neida, men har både stor familie, og mange venner. Vi har dog sluttet å sende ut kort, vi sender i stede ut julebrev der vi skriver litt om hva hver enkelt har gjort siste året, og legger inn passende bilder. Har fått veldig mye positiv respons på dette, folk sier det er mye koseligere med brev enn kort, selv om det er skrevet på data ;-)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #3 Skrevet 29. november 2011 40 - 60 julekort er faktisk ikke veldig mange. Vi sender til våre nærmeste venner og begges nærmeste familie.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #4 Skrevet 29. november 2011 min slekt: mamma søster m/fam tante m/fam onkel m/fam onkel m/fam søskenbarn søskenbarn bestemor/oldemor min gumor og gufar grantante grantante mannen sin fam tante m/fam tante m/fam tante m/fam tante m/fam søskenbarn søskenbarn søskenbarn søskenbarn guforeldre guforeldre guforeldre mor søster bestrmor og bestefar/oldemor og oldefar felles venner som får 7stk som jeg kåm på nå.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #5 Skrevet 29. november 2011 Bare jeg kanskje som tenker at det er sinnsykt mange. Vi sender til besteforeldre, en oldemor og til tanter & onkler. Det blir 9 kort. That`s it. HI
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #6 Skrevet 29. november 2011 Håper ikke hele slekta de har samme norskkunnskaper som deg 14:20? grantante? Det heter GRANDTANTE, guforeldre? Det heter GUDFORELDRE, kåm? det heter KOM
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #7 Skrevet 29. november 2011 Ikke ødelegg tråden med "småplukk". Ja, så skrev hun litt feil. Big deal! HI
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #8 Skrevet 29. november 2011 Hmmmm sender 60stk Sender til nærmeste familie(foreldre,søsken,tante/onkelbarn,farmor) Vennepar Tanter og onkler Søskenbarn Er det så unormalt?? Kommer vel ann på nettverket rundt deg....
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 29. november 2011 #9 Skrevet 29. november 2011 Men det er jo avhengig av størrelse på familien det. Vi (voksne) har: 2 sett med foreldre 3 sett med besteforeldre (i live) 4 voksne søsken tilsammen 9 tanter/onkler tilsammen (da med familie for de som har det) 5 voksne søskenbarn Så har vi litt annen familie som grandtanter ol som vi har litt kontakt med, er vel snakk om 7-8 stykker totalt der. Så da skulle det vel bli ca 30 kort/brev bare til familien. Så sender jeg alltid til et vennepar av mine besteforeldre som passet meg masse da jeg var liten (nydelig eldre mennesker som jeg er veldig glad i), og resten får ut til venner av oss som vi pleier å utveksle julekort/brev med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå