Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 Sitter å tenker på at jeg har lyst til å sykemelde meg for da kan jeg spare opptil 4000,- i mn på bensin som jeg kan bruke på å betale ned lån.. Hehehe Bekkenløsninga er på vei for fullt så jeg blir vel sykemeldt om noen mnd uansett.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #2 Skrevet 29. november 2011 Ja, hvis du er lege kan du jo bare gjøre det...
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #3 Skrevet 29. november 2011 en lege kan nok ikke sykemelde seg selv.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #4 Skrevet 29. november 2011 Do'h, poenget var vel at hun ikke kan velge å sykemelde seg. Men det kan en lege
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #6 Skrevet 29. november 2011 Ja... hvorfor være kritisk når du skjønte hva jeg mente?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #7 Skrevet 29. november 2011 Det er jo ikke sånn at jeg vil ha denne bekkenløsninga og sykemeldig pga av det, men etter tidligere erfaringer der jeg knapt klarte å gå de siste mnd før fødsel, selv med fast fysio så skal det mye til at jeg ikke blir sykemeldt når jeg begynte å få bekkenløsning i uke 12. Det at jeg har lyst til å sykemelde meg var jo ment som litt humor da jeg sitter å lager månedens budsjett. Hehe. Jeg synes det er drit kjipt å bruke så mye på bensin, men sånn er det bare. HI
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #8 Skrevet 29. november 2011 jeg ville ikke gjort det, er utrolig kjedlig å ikke kunne jobbe. Det å ha kolegaer, og noe å gå til hver dag, føle seg nyttig og kunne utrette noe er gull verdt, dem pengene spiller ingen rolle i forhold og dem sparer du heller i permisjonstiden..
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #9 Skrevet 29. november 2011 Nå sitter jeg her på jobb alene hver da og har utrolig lite å gjøre, men jeg var arbeidsledig for noen år siden og det er det verste jeg noen gang har vært med på. Jeg skal til legen neste uke pga bekkenløsning og jeg ble spurt om jeg ville ha sykemelding på telefonen, men jeg takka nei til det. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå