Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 Det er mangt og mye man kan bli "avhengig" av som gravid. Jeg kjøpte meg ny klitorisvibrator for en stund siden da den gamle ikke vibrerte så mye lenger. Kjøpte en liten og diskret, men kraftig lelo, og etter dette tenker jeg veldig mye på å få orgasme. Helst vil jeg ha mye vibrering og rask orgasme. Ikke det mest behagelige, så vet ikke hvorfor jeg vil ha det akkurat sånn. Sitter på jobb og tenker på vibratoren min. Sniker meg vekk mens ungene ser barnetv. Går og legger meg tidlig og håper mannen min blir sittende oppe en stund sånn at jeg kan "kose meg" med vibratoren min. I går kveld blei jeg nesten ferska. Blei akkurat ferdig før han kom. Gjemte vibratoren i handa og lot som jeg sov. Han vet at jeg har kjøpt den, så det er vel ikke så farlig, men det er litt flaut likevel, og så er jeg redd han ser den som en konkurrent. Han vet at jeg ønsker å ha mer sex enn det vi har i dag (som er ca en tl to ganger i uka) Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men kanskje bare få sagt det til noen at jeg er opphengt i vibratoren min?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå