Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 Alt jeg har å si er; JEG HATER NORGE! drep jæveln.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #2 Skrevet 29. november 2011 Strafferettslig UTILGJENGELIG, faktisk! :-D Hehehehe! Ps. Det heter "utilregnelig".
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #3 Skrevet 29. november 2011 Ler meg ihjel! Og HI- det finnes allerede en identisk tråd. Dog er han utilregnelig i den.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #4 Skrevet 29. november 2011 Hæ..hater Norge? Hva skal det være godt for? Du virker veldig lite opplyst...
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #5 Skrevet 29. november 2011 Ja men det ser du vel på HI sin språkbruk: strafferettslig UTILGJENGELIG hi hi hi knis knis
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #7 Skrevet 29. november 2011 Vil tro hi her har en iPad eller annen tablet som bruker auto komrrektur. Får stadig opp ulike feile ord.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #8 Skrevet 29. november 2011 Ja, det kan godt hende; at det er Autocorrect ute og går, men da har jeg et spørsmål: Ser man ikke at det har kommet opp et galt ord FØR man sender/poster? Jeg har ikke så ny tlf at jeg har disse Autocorrect-problemene, og ikke har jeg iPad eller noe lignende, heller, så jeg er totalt GRØNN på dette området. Jeg mener, når jeg sender avgårde en sms, eller jeg poster noe på nettet, ser jeg alltid over først, om jeg ser noen feil i teksten. Syns liksom ikke det gjør seg å sende avgårde noe som er klin gæærnt. Men, det er kanskje bare meg?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #9 Skrevet 29. november 2011 Det hadde jo i tilfelle vært et godt poeng her!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #10 Skrevet 29. november 2011 14:29 her. Noen som kjenner til dette med Autocorrect, som kan svare meg, da? ;o)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #11 Skrevet 29. november 2011 Jeg har smarttelefon, og sjekker før det meste over. Men av og til overser jeg likevel feil, og da kan det bli noen ville svar:-) sjekk www.damnyouautocorrect.com , en hel nettside full av artige glipper:-)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #12 Skrevet 29. november 2011 14:29/15:38 her igjen. Takk for svar, 15:42. Ja, det var det jeg gikk ut ifra, at man kunne se hva man har skrevet (og hva tlf har "rettet" det til), FØR man postet/sendte, og da ville nok ikke JEG har fått så mange sånne feil, i hvert fall (men det kom kanskje frem tidligere i tråden at jeg er et petimeter? Knis.). Kjenner til www.damnyouautocorrect.com, og har sittet og lurt på det samme når jeg har lest de ulike glippene der. Hvordan får de det til, lissom? ;o)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #13 Skrevet 29. november 2011 ABB er strafferettslig tilgjengelig, men han er utilgjengelig for de største delene av det norske folk :-)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #14 Skrevet 29. november 2011 Det spiller da ingen rolle for deg om han er utilregnelig eller ikke. Poenget er at han skal holdes unna samfunnet så lenge han er en fare.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #15 Skrevet 29. november 2011 Han lærer jo ingenting av fengsel uansett. Kommandøren har tross alt i oppgave og redde oss! Nei få han på tvungen behandling for livstid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå