3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 Hva foretrekker du helst, dynetrekk med åpningi sida eller med åpning i bunnen? Selv foretrekker jeg dem med åpning i bunnen. Syns det blir enda mer knot med sideåpning;)
Mammapudding Skrevet 29. november 2011 #2 Skrevet 29. november 2011 Jeg også Da er det lett å ha dynetrekket på vranga og bare vrenge det på dyna:)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 29. november 2011 #3 Skrevet 29. november 2011 Enig med dere :-) Og en annen ting. Hvorfor i alle himmelens dager har de knapper, enten vanlig eller trykk, eller knytesnorer på åpningen???? Det er jo så vanvittig mye enklere med en glidelås! Vi har ett sengesett med glidelås, og det er helt fantastisk, fatter ikke hvorfor andre sengesett ikke har dette?
Mandalas Skrevet 29. november 2011 #4 Skrevet 29. november 2011 I bunnen for da er det oftest knapper. På sida er det bare et hull som dessuten blir veldig lett revet opp.
Gjest mphs Skrevet 29. november 2011 #5 Skrevet 29. november 2011 I bunn og helst med små åpninger i sidene oppe for å lettere vrenge sengetøyet over dynen.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 29. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2011 Enstemmig;) Hehe... mphs: Veldig lenge siden jeg har sett dynetrekk med små åpninger på sidene også. Da er det veldig greit å vrenge... Alva: Ja, dette med knyting og knapper, ja... Usj! Trykknapper er det enkleste av dette, men glidelås var jo kjempekjekt! Det har jeg faktisk aldri sett... Hørtes fantastisk enkelt og greit ut. Slippe å slåss med knyting og knappehull....
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 29. november 2011 #7 Skrevet 29. november 2011 Åpning i bunnen, alt annet er unødvendig og irriterende! ;-)
Lemonia Skrevet 29. november 2011 #8 Skrevet 29. november 2011 Jeg foretrekker også åpning i bunnen, men jeg er derimot helt uenig i at glidelås er best, jeg vil ha knapper. Det hender nemlig titt og ofte at dyna forviller seg litt rundt inne i trekket og med knapper er det enkelt å bare stikke hånden inn, ta tak i to hjørner og riste dyna på plass igjen. Med glidelås må man åpne hele greia før man kan ordne dyna, så det synes jeg er upraktisk.
bønni Skrevet 30. november 2011 #9 Skrevet 30. november 2011 Kortendeåpning er best, ingen prostest! :-) Har glidelås på et juniordynetrekk og synes det er gull. Hva slags voksendynetrekk er det glidelås på - kanskje noe å sette på ønskelista....
Gjest stårma Skrevet 30. november 2011 #10 Skrevet 30. november 2011 Vi har et sengesett fra Høye som har glidelås på!
Gjest Mentha Skrevet 1. desember 2011 #12 Skrevet 1. desember 2011 Helt klart åpning i bunnen Åpningen i siden ender alltid opp med å revne, gjerne fordi "noen" skal snu dyna i løpet av natta og setter foten i åpningen og sparker til... *ritsj* Ikke har jeg symaskin heller, så det blir sjelden gjort noe med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå