Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 Hvor ille er det når en person har blodprosent på 7,4 og blodtrykk på 100/59? I tillegg til en hvilepuls på ca 110?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #2 Skrevet 29. november 2011 blodtrykket ditt er fint. men blodprosent er lav.. hvilepuls noe høg, men vet ikke hvor fysisk aktiv du er?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #3 Skrevet 29. november 2011 Enig i at BT er fint. Jeg har selv hatt stabilt BT på 90/60 i mange, mange år. Blodprosenten er veldig lav; normalverdien for kvinner er 11.5-16.0. Men f eks gravide kvinner går raskt ned i blodprosent, spesielt mot slutten av svangerskapet, og det er helt normalt. Pulsen er høy, men kan f eks tyde på inaktivitet eller mye stress?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #4 Skrevet 29. november 2011 Man får høy hvilepuls av lav blodprosent. Blodtrykket er litt lavt, men med mindre det er lavt pga en pågående blødning er det vel ikke mye annet å gjøre enn å drikke mer og spise litt salt. Hb på 7,4 er veldig lavt!!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #5 Skrevet 29. november 2011 Hvorfor har du disse målene? Har du nettopp født? Jeg hadde hb på 7,2 etter fødselen, og da fikk jeg to poser SAG
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå